Ik zit nu op mobiel, en op ene of andere rare manier, kan ik niet op andere pagina's komen, dat stopt ie ermee

Dus daar kan ik nu even geen commentaar op geven

mijn site; www.paulaconraadsfotografie.tk

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Applelover schreef:Gianti schreef:Als eerst, ik zal eerlijk zijn, ik vind je Copyright absoluut niet mooi. Waarom? irriteer mij aan dat die niet overal het zelfde staat, soms van boven naar beneden, soms schuin etc. Daarnaast, wat ik het belangrijkste vind van de copyright, is dat ze de fotograaf eraan herkennen, doe dus iets met je naam, zet er gewoon mooi op "Yentl shots". Ook vind ik hem veel te groot, je hebt nu een leuk achtergrond bij de copyright, ipv foto met copyright.
Ik zou nog niks vragen, aangezien je behoorlijk wisselende kwaliteit foto's hebtgewoon lekker door oefen! Er zitten wel hele mooie foto's tussen!
Persoonlijk zou ik ook niet zo erg je portfolio onderdelen, aangezien je niet heel veel foto's hebt.
Ik heb een nieuw watermerk, even hierzo en dan helemaal onderaan kijken, ze worden later allemaal gedaan
http://yentlshots.weebly.com/portretfotos1.html
Citaat:Ik zou dus zorgen dat het logo helemaal bovenin komt, en 'winkelwagentje' en de menu-bar ernaast (niet onder elkaar, ook bij wat smallere schermen.)
farpz schreef:Ik zie wel de tekst "bekijk winkelwagen", maar geen daadwerkelijk winkelwagentje. Een winkelwagentje raad ik wel aan, omdat het sneller vindbaar is voor de gebruiker.
Verder zou ik persoonlijk niet gebruik maken van het woord "koopjeshoek", maar eerder iets van "aanbiedingen". Gewoon stukje website usability. Dat woord wordt veel vaker gebruikt dan het woord "koopjeshoek" en mensen zoeken en herkennen dit woord dan ook sneller.![]()
Voor de rest sluit ik me bij veel dingen aan bij de rest. Het ziet er goed uit hoor!
Air schreef:Paula:
Nette site! Simpel maar daardoor goed overzichtelijk. Zie zo wel een typfoutje staan bij portfolio, er staat 'bij te bijpassende foto's', ik neem aan dat dit de moet zijn
En bij je blog staat 'binnekort' ipv. binnenkort.
En vraagje: waarom wil je alleen fotoshoots doen bij mensen met een eigen paard, en geen verzorgpaard? Ben benieuwd naar je motivatie.
PaulaPom schreef:Air schreef:Paula:
Nette site! Simpel maar daardoor goed overzichtelijk. Zie zo wel een typfoutje staan bij portfolio, er staat 'bij te bijpassende foto's', ik neem aan dat dit de moet zijn
En vraagje: waarom wil je alleen fotoshoots doen bij mensen met een eigen paard, en geen verzorgpaard? Ben benieuwd naar je motivatie.
Dankjewel, zal eht straks even veranderen!
Dit doe ik niet omdat er vaker zo kleine meisjes aankwamen met een ponytje, die ze eens in de zoveel tijd mogen rijden.
Ook als er iets zou gebeuren is het niet hun eigen paard
PaulaPom schreef:Air schreef:Paula:
Dankjewel, zal eht straks even veranderen!
Dit doe ik niet omdat er vaker zo kleine meisjes aankwamen met een ponytje, die ze eens in de zoveel tijd mogen rijden.
Ook als er iets zou gebeuren is het niet hun eigen paard
cp112 schreef:_Sanne schreef:
Mooie strakke en overzichtelijke site!
Misschien een idee om bij het stukje over jezelf een foto van jezelf neer te zetten?
Ik merkte ook een typfoutje opin het stukje informatie -> paarden -> lijstje met tips. Staat ergens hengsteketting ippv hengsteNketting. En soepjes ipv sNoepjes (dit staat bij de huisdieren ook
)
Of je moet je paard soep willen geven, dat kan ook
Marit schreef:@ Femke;
Eerste indruk; ik moet scrollen om de hele pagina te kunnen zien. De foto achter de tekst zou ik weglaten. Verder ziet het er netjes uit. Op je pagina 'over femke' vind ik je foto's niet helemaal netjes staan, zelfde als bij tarieven. Het lettertype van je titels vind ik erg mooi, maar het lettertype van je teksten weer wat minder. Je tarieven pagina zou ik nog wat oppoetsen wat betreft euro tekens en layout. Verder ziet het er best netjes uit!
Mijn domein is eindelijk in de lucht!
http://www.mhilariusfotografie.nl
AZNLady schreef:Hele mooie site.
Ik vind het wel sierlijk al die kleuren, dat is natuurlijk een bepaalde smaak.
Ook de foto's zijn geweldig !
Je heb mooie foto's.
Inhoudelijk vind ik hem ook netjes.
Oftwerijl, een goede , mooie site !
Ik heb mijn site ook weer compleet omgegooid.
Wat denken julie ?
http://amyderksen38.wix.com/thexperfectxmoment
YelaBrenda11 schreef:laatst heb ik mijn website geplaatst en toen kwam er een reactie waarin stond dat het gastenboek beter weg gehaald kon worden en dat de ''links'' pagina ook overbodig was.
ik heb iemand gevraagd om dit voor mij weg te halen,dus wat vinden jullie er zo van?
http://www.horseandspirit.tk/