Hotfix

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:48

Maiska schreef:
nwankwo schreef:
zijn dit de hotfix steentjes??

De steentjes op deze twee fotos zijn beide dmc steentjes ss10. Besteld bij hotfix-studio.be.

Suus, je dekje en shirtjes zijn erg origineel, leuk!

Nwankwo, ik heb op die manier ook een paar accenten aangebracht op eigen dekjes, ook leuk :D Oornetje is ook gaaf geworden, zie je de rode steentjes een beetje?

in het donker helaas wel wat minder.
ach ja, vind het er wel leuk uitzien.

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:20

Maiska schreef:
_RMHorse_ schreef:
Ik heb mijn bestelling binnen joepiee

alleen passen de steentjes van ss 34 en ss 16 niet in de houder, te groot?

Voor ss34 heb ik geen houder, ss16 volgens mij wel. Heb je er ook zo'n strijkijzer vormpje bij? Dan kun je het ook daar mee doen.

Jaa die heb ik ook en ook platte maar die werken niet bij de ss34, wordt niet warm de lijm wordt niet warm

Ra_chel

Re: Hotfix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:23

een steentje oppakken met de applicator dat lukt mij niet , dus nu steentje wegleggen en dan de applicator erop duwen , hoop dat het dan net zo goed vast zit.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:41

Todorien schreef:
yvonnedv schreef:
je laat eerst de lijm bubbelen VOORDAT je het op de plaats bevestigd? Hoe doe je dat dan?

Ik heb de steentjes op de laarzen van onze dochter al verschillende keren met de aplicator bevestigd en daarna ook nog met 2 compenenten lijm van bison maar alles is er al weer af.

Er bestaan ook steentjes die je door het leer heen kunt bevestigen. Heeft iemand een idee hoe die heten?

ja klopt, je pakt het steentje op met de hotfix en dan hou je hem omhoog en dan zie je dat de lijm begint te bubbelen, even goed door laten bubbelen en dan op het gewenste plekje bevestigen, nog even vasthouden met de hotfix en het moet blijven zitten

heb geen idee welke steentjes je bedoelt voor het leer, maar weet wel dat je steentjes hebt en je hebt steentjes (goedkoop en wat duurder en daar merk je qua bevestiging heel veel verschil in)

Oke dat gaat dus niet met omdat mijn steentjes groter zijn als de houder. Op haar jasje en de cap blijven ze wel goed zitten

Ik was laatst op een wedstrijd en daar stond een standje waar je je eigen stijl laarzen kon ontwerpen en daar kon je ook steentjes op laten zetten maar die zaten door het leer heen bevestigd en dus niet geplakt.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 06:34

Waar kan je de spullen kopen ?

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 08:14

BloemBloem schreef:

Je bedoelt hotfixspullen in het algemeen? Google eens! Er zijn genoeg leuke te vinden!
Als je even terugleest vind je verschillende zoals hotfixhobby.com
Yeah ik heb eindelijk mijn betaalbevestiging binnen! Heb er een week op gewacht.. Pff..
Nu hopen dat t zsm verzonden wordt..

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 10:06

_RMHorse_ schreef:
Maiska schreef:

Voor ss34 heb ik geen houder, ss16 volgens mij wel. Heb je er ook zo'n strijkijzer vormpje bij? Dan kun je het ook daar mee doen.

Jaa die heb ik ook en ook platte maar die werken niet bij de ss34, wordt niet warm de lijm wordt niet warm

Hmm... Wat raar. Ik heb geen ervaring met de grote stenen. En als je het met een echte strijkbout doet? Zit er een goede lijmlaag onder je steen? (probeer het eens met een andere steen)

BloemBloem schreef:

Er bestellen er hier veel bij hotfixhobby. Ik bestel vaak bij hotfix-studio.be. Ik zag in dit topic langskomen dat er ook spullen te krijgen zijn bij de zwarte markt in beverwijk. Heb de applicator met wat starters steentjes ook zien liggen bij de pipoos. Maar ik ben zelf ook erg benieuwd of er mensen zijn die een winkel kennen waar echt een ruim assortiment steentjes is! Heb nog niks gevonden!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 10:13

Er is zojuist 30 euro van me rekening afgeschreven.. Ik heb eindelijk ook steentjes en andere spullen voor het hotfixen bestelt *\o/* Ik heb het overigens ook bestelt bij Hotfix-studio.be. Ik vind de site van hotfixhobby een beetje onoverzichtelijk.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:07

Arianne1993 schreef:
Er is zojuist 30 euro van me rekening afgeschreven.. Ik heb eindelijk ook steentjes en andere spullen voor het hotfixen bestelt *\o/* Ik heb het overigens ook bestelt bij Hotfix-studio.be. Ik vind de site van hotfixhobby een beetje onoverzichtelijk.

Ja dat heb ik ook, hotfixstudio is overizhctelijker en dat is voor mij ook een teken dat het betrouwbaarder is. Hoewel de rest hier wel tevreden is over hotfixhobby :) Dus ze doen het vast ook goed, maar ik zie op die site ook door de bomen het bos niet meer.

Ben benieuwd wanneer jij het binnen krijgt, ik heb woensdag besteld maar ze zijn tot zondag op vakantie. Ik hoop dat het maandag verzonden wordt :) Leuk dat je ook gaat beginnen! :D

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:10

Maiska schreef:
Ja dat heb ik ook, hotfixstudio is overizhctelijker en dat is voor mij ook een teken dat het betrouwbaarder is. Hoewel de rest hier wel tevreden is over hotfixhobby :) Dus ze doen het vast ook goed, maar ik zie op die site ook door de bomen het bos niet meer.

Ben benieuwd wanneer jij het binnen krijgt, ik heb woensdag besteld maar ze zijn tot zondag op vakantie. Ik hoop dat het maandag verzonden wordt :) Leuk dat je ook gaat beginnen! :D

Dan ben ik gelukkig niet de enige. Als het voor mij maandag wordt verzonden is best mooi. Normaal hebben je het binnen twee dagen toch?
Ik had het nu overigens sws later verwacht, aangezien er een weekend tussen zit.

Hihi, ik wilde al een tijdje beginnen, maar mijn bankrekening zei nee. :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:16

Ik heb vandaag ook ff gekeken op studio, maar dat is toch een stukje duurder.

Ik hoop vandaag alles van hotfixhobby binnen te krijgen! *\o/*

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:44

yvonnedv schreef:
yvonnedv schreef:
je laat eerst de lijm bubbelen VOORDAT je het op de plaats bevestigd? Hoe doe je dat dan?

Ik heb de steentjes op de laarzen van onze dochter al verschillende keren met de aplicator bevestigd en daarna ook nog met 2 compenenten lijm van bison maar alles is er al weer af.

Er bestaan ook steentjes die je door het leer heen kunt bevestigen. Heeft iemand een idee hoe die heten?

Oke dat gaat dus niet met omdat mijn steentjes groter zijn als de houder. Op haar jasje en de cap blijven ze wel goed zitten

Ik was laatst op een wedstrijd en daar stond een standje waar je je eigen stijl laarzen kon ontwerpen en daar kon je ook steentjes op laten zetten maar die zaten door het leer heen bevestigd en dus niet geplakt.

je hebt verschillende kopstukken moet je het kopstuk bij het steentje zoeken waar hij in ligt ipv op ligt...
waar blijft het niet goed op zitten dan? omdat jasje en cap wel blijven zitten? of heb je ander merk steentje gebruikt?

dat van die leersteentjes zegt me niks maar het lijkt me wel wat om mee te werken.....

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:46

Arianne, ja voor 3 uur besteld is volgende dag in huis. Is altijd zo gegaan bij mij, erg fijn. Dat vind ik ook een voordeel :)

Janine, ja is idd een stukje duurder maar ik weet nu wat ik aan ze heb, beetje huiverig om nu bij een ander te gaan bestellen omdat ik het vaak meteen de volgende dag ook nodig heb als ik wat voor iemand moet maken, vandaar ;) Hoop dat je vandaag je lading binnen krijgt :D :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:51

Dat is waar, ik hoef niet alles de volgende dag binnen te hebben. :)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:03

Owh naar de kosten heb ik niet eens gekeken, heb gekeken naar de site die hier in dat topic staan en op basis van de site zelf eentje uitgekozen.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:03

Janine1990 schreef:
Dat is waar, ik hoef niet alles de volgende dag binnen te hebben. :)

Ik heel soms ook niet maar dan kan ik niet een paar dagen wachten en dan moet en zal ik het de volgende dag in huis hebben. Hoezo ongeduldig! ;)

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:04

Arianne1993 schreef:
Owh naar de kosten heb ik niet eens gekeken, heb gekeken naar de site die hier in dat topic staan en op basis van de site zelf eentje uitgekozen.

Het scheelt ook geen bakken met geld hoor, maar tegenwoordig is elke euro die je bespaart goed :)

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:06

Hallo ik val ook even binnen. Ik krijg binnenkort (donderdag) ook hotfixsteentjes etc. Nu heb ik al meerdere leuke patronen gevonden op internet. Maar weet iemand ook of het KWPN logo ook te vinden als hotfix-patroon? Ik ben namelijk niet zelf zo handig omdat te maken :+

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:08

Maiska schreef:
Het scheelt ook geen bakken met geld hoor, maar tegenwoordig is elke euro die je bespaart goed :)

Ik denk dat ik het voordeel heb dat ik me zorgverzekering betaal en als ik met vriend of vriendinnen ga
shoppen dat zelf moet betalen, maar voor de rest woon ik nog thuis. Dus het besparen komt denk ik
als ik op mezelf woon :o

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:09

Wat cool! Had er echt nog nooit van gehoord.. Daar wil ik mijn saaie halster wel mee pimpen! Kan iemand misschien een pb sturen met hoe het moet en wat ik nodig ben? Ik heb echt geen flauw idee.. :=

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:19

Todorien schreef:
yvonnedv schreef:

je hebt verschillende kopstukken moet je het kopstuk bij het steentje zoeken waar hij in ligt ipv op ligt...
waar blijft het niet goed op zitten dan? omdat jasje en cap wel blijven zitten? of heb je ander merk steentje gebruikt?

dat van die leersteentjes zegt me niks maar het lijkt me wel wat om mee te werken.....

Op haar laarzen blijft het niet zitten.

Ik heb ss30 steentjes gebruikt. bij de aplicator zit de exacte maat tip er niet bij, ik heb een iets kleinere 22 ss gebruikt. een maat groter is 34 ss, ik ben bang dat ik daar het leer mee beschadig en daar kan je het steentje ook niet goed mee aandrukken.

Niemand een idee waar ik die steentjes kan vinden die je door het leer heen kan doen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:24

Yeah! Het is zojuist binnengekomen!!! *\o/*

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:25

Zoo heel t topic "ff " doorgelezen.
Lijkt me leuk om zoiets te doen, maar twijfel nog een beetje.

Hebben jullie niet dat jullie " klaar" zijn? Dat alle spullen gedaan zijn?
Ik wil nl ook niet elk dekje en halster vol blingen.

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:29

ja dat wel, maar dan leg ik het in de kast.
en dan heb ik wel weer een keer iets nieuws en dan maak ik daar weer iets op.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:37