Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je plaatst foto's, er volgt een discussie over het 'overtrekken' en dan plaats je nog een paar platen maar men mag geen commentaar leveren + ( plaats dan niets
)

(en ik tekende al 12 jaar toen ik mn eerste digi maakte, maar digitaal tekenen is een techniek, net als olieverf, inkt; dat duurt even voor je het onder de knie hebt!) 

.
€35,-
voor de rest super gedaan

_Noah schreef:Zelf teken ik niet meer, maar vind het wel leuk jullie mooie tekeningen/ werken te beoordelen.
Cyntje, die van jou is echt prachtig! Werk je ook in opdracht voor mensen? ik zou er 30/ 40 euro voor schatten.
Amanda, ook erg mooi hoewel ik het een beetje vind lijken op zo'n schilderij met van die nummertjes die je moet inkleuren, en de halsband zou ik weglaten persoonlijk, 15 euro denk ik.
Bitje, ook heel erg mooi, sprekende ogen het halster maakt het er alleen wat minder realistisch door, toch 20 euro denk ik.
die tekening was ook in opdracht, thanks

.
.
De uitstraling van nde ogen vind ik mooi, ook de neus en het oor heb je netjes gedaan. a3 45 euro 

Ik heb meteen de referentiefoto erbij gezet. De tekening heeft op de foto trouwens minder contrast dan in het echt 
Verder vind ik de verhoudingen netjes, 5,- euro