http://www.hobbygigant.nl/forte-uitgeve ... -no42.html
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raja schreef:O, en die kikker is echt super leuk gelukt!!!
Waar kan ik dat patroontje vinden?
pres schreef:9jinte9 schreef:Heb het lichaampje van Winston af. Maar wat ik me dus afvraag; is die bij jullie ook zo klein? Het bolletje is slechts zo groot als een pingpong bal. Had het groter verwacht maar misschien verkijk ik me op de foto's van mensen die hem al af hebben.
Dat is wel erg klein inderdaad.
Het lijfje is bij mij net zo groot als een tennisbal ongeveer. ( zie foto vorige pagina )
Heb je na het vermeerderen wel een aantal rondes doorgehaakt alvorens te gaan verminderen?
9jinte9 schreef:Heb het schema van Koekeridoo gevolgd en inderdaad een paar rondes doorgehaakt (twee volgens mij). Maar toevallig was in Leeuwarden vandaag Holy Stitch. Daar was ook een standje van Koekeridoo. Heb Winston live gezien. En hij was inderdaad niet zo groot.
Vind het na 1 dag al zo leuk dat ik gelijk maar een amigurumi boek heb gekocht. Het boek heet Super Cute en er staan zo´n 25 beestjes in. Kan nu al niet wachten om een super schattig aapje te maken.
9jinte9 schreef:Heb het schema van Koekeridoo gevolgd en inderdaad een paar rondes doorgehaakt (twee volgens mij). Maar toevallig was in Leeuwarden vandaag Holy Stitch. Daar was ook een standje van Koekeridoo. Heb Winston live gezien. En hij was inderdaad niet zo groot.
Vind het na 1 dag al zo leuk dat ik gelijk maar een amigurumi boek heb gekocht. Het boek heet Super Cute en er staan zo´n 25 beestjes in. Kan nu al niet wachten om een super schattig aapje te maken.