Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:Ik ga die van ons vandaag eens legen, ondanks dat er vermoedelijk weinig dazen in zullen zitten.
In theorie vind ik dat wij de beste constructie hebben, nu moet ik het in de praktijk nog testen
Wendy schreef:opisop_shop schreef:In theorie vind ik dat wij de beste constructie hebben
In theorie hebben jullie juist geen goede constructie. Met name in de paal heb je te veel knikken zitten. En een knik = een potentieel zwak punt.
Daarom ben ik juist heel benieuwd hoe die het doet!
sophie84 schreef:Wendy schreef:In theorie hebben jullie juist geen goede constructie. Met name in de paal heb je te veel knikken zitten. En een knik = een potentieel zwak punt.
mijn constructie heeft geen knik. en als hij in de loop der tijd iets zwakker word. maak jet het touw gewoon strakker vast. die van mij is eigelijk een wig-wam zonder doek.
Wendy schreef:opisop_shop schreef:In theorie vind ik dat wij de beste constructie hebben
In theorie hebben jullie juist geen goede constructie. Met name in de paal heb je te veel knikken zitten. En een knik = een potentieel zwak punt.