@ silkie, heel mooi!! ik zou alleen nog steeds op de ogen blijven oefenen, oefenen, oefenen, deze vallen een beetje buiten de tekening vind ik. de rest is zo mooi.. en dan die ogen zijn net wat jammer;)
_Bitje_
Geplaatst: 22-05-09 22:38
voor iemand die mijn pony-lief wil tekenen, hier de plaatjes
_Karlijn: De hals is bijna af. De manen ook, Maar zwaar mislukt (Echt een van m'n zwakke punten) Het oor is nog nooit zo goed gelukt xD Dus dat belooft wat! vanmiddag een foto (Jaaa, Het is al zondag nu )
LeonieL
Geplaatst: 24-05-09 11:11
De manen zijn echt flut. Maar 'Kkrijghet niet beter, Voor de rest zit er meer contrast in de hals als dat je kan zien op de foto;)
Heeft er toevallig iemand zin om mn nognietzolangvanmij paardje te tekenen?
Nou, ik hoop dat iemkand er iets mee kan.
Meer foto's/grotere foto's zijn aanwezig als iemand ze graag zou willen hebben. Ik heb ook nog leuke shetlander foto's in de aanbieding, als iemand dat leuk zou vinden.
XX Venix.
Captain_
Geplaatst: 25-05-09 12:20
Zijn er mensen die zin hebben om mijn verzorgpaardje na te tekenen?
wat heeft ie leuke oren.. Ik zit nu echt in een teken dip een heb ehelmaal geen zin heeft iemand nog iets leuks wat niet al te moeilij kis toevallig? sorry kan hier neit veel vinden
Ietjelover: Nogmaals, Het is maar net wat jij moeilijk vind en wilt oefenen, Ik kan wel zeggen : 'De eerste van Captain_ is niet moeilijk, Maar misschien vind jij dat weer wel' Ook ligt het eraan wat jij wilt oefenen.. Oren ogen, 'Tgeheel..
Eliine
Geplaatst: 25-05-09 19:01
Wat een mooie tekeningen komen er weer voorbij!
Heb ook weer een paar foto's opgeslagen, ga mn pastelpotloden maar weer ns tevoorschijn halen