Ik heb het ook in een keer gelezen!

Ben benieuwd hoe het nu verder gaat!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

zeer makkelijk verteld en ook goed te volgen en je wilt blijven lezen, zal dit topic blijven volgen hoor
Love_Sanne schreef:Er zit geen deadline aan ofzo, staat er ergens dat er een vervolg moet komen? Ik zie het nergens staan?

succes!annmary schreef:Zo dan, erg leuk verhaal om te lezen tot nu toe! Heb zelf wel het idee dat er in de eerste twee hoofdstukken een stuk meer emotie ligt dan in de rest, maar dan kan natuurlijk ook zijn omdat dat veelal herinneringen zijn en gevoelige snaren bij Roos raakt. En natuurlijk kan niet elk hoofdstuk zo zijn!
Het leest erg prettig weg, en dat van de vt en tt heb je onderhand wel vaak genoeg gehoord geloof ik
Ben heel benieuwd naar eventuele vervolgen, en mocht je het ooit afkrijgen dan wil ik het graag uitprinten en aan een stuk door lezensucces!
*Edit* een dingetje waar ik me soms aan 'stoor', je herhaalt graag worden in elkaar opvolgende zinnen. Voorbeeld: "Ze moesten lang wachten op de koffers uit het vliegtuig. Zodra de koffers op de band lagen...' Ik zou het zelf prettiger vinden om het op de volgende manier te lezen: "Ze moesten lang wachten op de koffers uit het vliegtuig. Zodra ze op de band lagen..." of "Ze moesten lang wachten op de bagage uit het vliegtuig. Zodra de koffers op de band lagen..."
Dit is echter hoe ik het ervaar, weet niet of anderen het ook hebben?