Dit kwam ik tegen in mijn vorige verhaal (wel meer, maar ik hoop dat ik dit gevoel nu ook over weet te brengen):

Hele goede observatie van Rocamor die ik toen echt zelf NIET zag, en precies waarom ik bleef. Dat moet ik er nu even postuum invlechten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mer1980 schreef:Zo even een weekendje niet op bokt en heb gewoon je verjaardag gemist! Nog van harte gefeliciteerd Astrid.
Maar o o o o niet weer Tom, al zou ik graag een vlieg op de muur zijn die de reactie van Tom zou hebben gezien bij het zien van Nina's profielDie gaat echt wel weer reageren de eikel en dan aangeven: zie je wel je zit weer op een dating app je bent niet te vertrouwen ofzo. Zoals een narcist doet... brrrrrrrr
Wel cool die vlieglessen.
Paardenfann4 schreef:Supergaaf inderdaad die vlieglessen, echt stoer dat je dat gedaan hebt. Ik snap het gevoel wel dat ze wil laten zien aan Tom dat ze heel wat meer in haar mars heeft dan hij denkt. Nu weer samen op de datingapp, dit is echt een soapserie...
DebGizmo schreef:Ik wil meer
Unwritten schreef:Emigreren spannend! Heel veel succes morgen! Ik heb je ook een volg gegeven op instagram![]()
Ook dit stuk is weer goed geschreven!
prompter schreef:Goed stuk, slechte date
En oh wat ben ik benieuwd naar je emigratie
Paardenfann4 schreef:Ik vraag me af welke piloot gekker is deze of Tom...wat een gek zoveel eten bestellen en dan niks opetenHeel goed dat ze er wat van gezegd heeft.
Succes met je emigratie, hopelijk snel weer een verhaal!
kiki1976 schreef:Goed stuk weer ts.
Heel veel succes met je emigratie
Sky_As schreef:Vind je Nina hier echt gek?
Dit had ze veel eerder moeten doen... Bij Tom al....
Ik vind het eerder gek dat ze dit allemaal heeft laten gebeuren, fijn om te lezen dat ze toch nog ergens voor op is gekomen....
pantarhei schreef:Haha het kan nog gekker, geniaal
Succes met emigreren en tot gauw
IMJ schreef:Je gaat morgen al emigreren?
Wat is dat snel gegaan!
Heel veel succes!
Lucia88 schreef:Ik heb ergens wat gemist! Emigreren? Naar? Spannend!!! Succes!!
prompter schreef:Heel veel succes vandaag met je nieuwe start!
Unwritten schreef:Goede vlucht vandaag! Hopelijk ben je snel lekker geland op je nieuwe plekje!
Mer1980 schreef:Ho stop emigreren? (goed stuk overigens en je hebt wel een abbo op echt vreemde foute kerels), maar in die komende 7 hoofdstukken komt de prins op het witte paard dan wel opeens voorbij (gevlogen wellicht?) en dat je naar nu naartoe verhuisd? Waar ga je heen?
Suzanne F. schreef:Mer1980 schreef:Ho stop emigreren? (goed stuk overigens en je hebt wel een abbo op echt vreemde foute kerels), maar in die komende 7 hoofdstukken komt de prins op het witte paard dan wel opeens voorbij (gevlogen wellicht?) en dat je naar nu naartoe verhuisd? Waar ga je heen?
Naar Amerika toch?
beert schreef:Als het maar niet naar Miami is!
kiki1976 schreef:Nee Nina nee!!!!
Paardenfann4 schreef:Daar gaan we weer
Veel geluk in de VS, echt knap dat je dat doet
IMJ schreef:Mij kan het niet snel genoeg gaan.. maar voor het boek misschien leuk er nog wat dates tussen te pakken?
Good luck in the states!! Keep in touch!