Benieuwd wanneer de ouders weer in het spel komen, misschien werd de politie wel gebeld ivm een soort amber alert achtig iets
Silly1972
Geplaatst: 11-07-20 10:23
Ik had hem allang flink aangesproken. Ze is ontvoerd en bedreigd en heeft geen idee waarom. Ik had echt antwoorden willen hebben en anders had ik naar huis gegaan. Als hij dan echt van haar hield, had hij wel verteld waarom ze niet naar huis kon.
Ga straks maar alles opnieuw lezen om de tijd te overbruggen
Anoniem
Geplaatst: 11-07-20 12:25
Al zwemmende merk ik, dat ik mij toch, een beetje misselijk, begin te voelen, bij het idee, dat Jeff, gelijk ging bellen dat ik weg was.
Eigenlijk heb ik het helemaal gehad met die drugs-organisatie en het vluchtten steeds. Ik wil gewoon genieten van mijn vakantie, voordat ik weer fulltime aan de studie ga.
Ook wil ik goed bij verdienen, in de supermarkt, omdat ik mijn droompaard wil kopen dit jaar. Een prachtige drie- jarige blonde fjord genaamd Talita. Samen met mijn vriendin Simone heb ik haar beleerd en als ze goed zou bevallen, dan mocht ik haar van de eigenaar overkopen.
Als die groep van Jurgen echt zo in de drugs zit, dan hebben ze niet eens de tijd, achter een meisje van 18 jaar, aan te gaan in Zwitserland!
Ik vraag mij af of Jeff echt wel zo eerlijk en oprecht is. Dat gesnauw, elke keer als ik wat vraag, begint mij de keel uit te hangen.
Had ik nu maar een lieve zus of vriendin die ik hierover advies kon vragen. Robert is ook geen makkelijke, nooit geweest ook en zijn situatie is mij ook niet helder nog. Mirjam kan ik het beste zoveel mogelijk buiten deze situatie houden en Simone ook.
Zijn hier, geen leuke mensen, waar ik een band mee op zou kunnen bouwen?
Een gevoel van eenzaamheid overvalt mij...ook denk ik aan mijn ouders in België.
Ik merk dat ik breek, de tranen rollen over mijn wangen en ik probeer door te zwemmen, zodat Jeff het niet ziet.
Dan kijk ik weer naar Jeff... Hebben ze niet gewoon samen een deal in Italië en komt het dan niet goed uit, dat ik er ook bij ben, omdat ze denken dat ik die camera en armband heb? Ineens heb ik het gevoel, dat ik het wel eens juist, zou kunnen hebben!
Nu nog bedenken hoe die Claire nou bij Robert terecht gekomen is. ..
In de verte zie ik Jeff zitten. Hij rookt nog een sigaret en heeft zijn pet opgedaan. Ook draagt hij nu zijn zonnebril. Ergens weet ik niet, of ik wel zo zin heb, weer naar hem terug te gaan.
Ik ben al weer een paar keer komen spieken hier Helaas nog geen update... Ik ga het denk ik ook nog maar een keer opnieuw lezen! Ik ben wel jaloers op de mensen die het topic nu pas tegen komen...
Anoniem
Geplaatst: 11-07-20 18:49
Jeff zwaait naar mij, dus ik vermoed dat hij wilt dat ik weer terug kom. Ik schraap even mijn keel en wrijf in mijn ogen. Nu maar hopen, dat hij niet gezien heeft, dat ik zojuist gehuild heb.
"Kom Streep", we gaan even lunchen, zegt Jeff. Ik droog mij af en doe wat schone kleding, van de zus van Jeff aan. Het is niet helemaal mijn smaak, maar het kan ermee door. De enige BH die mij past, is toevallig die met leger print. Jeff zal dit wel leuk vinden.
Samen lopen we naar het restaurant. Ik bestel lekker soep met stokbrood en kruidenboter en Jeff neemt twee kroketten op een boterham. Zo tegenover elkaar in het restaurant is de sfeer best ontspannen weer.
Nu ik wat gegeten heb voel ik mij stukken beter. "Ik ben blij dat we samen zijn", zegt Jeff. Ondertussen pakt hij mijn hand. Ik zie zijn helderblauwe ogen, met lange wimpers en het lijkt alsof, hij het echt meent, wat hij zegt. Toch voel ik een onbehagelijk gevoel in mijn buik.
"Wat is er?" , vraagt Jeff.
Ik zeg dat ik het even niet weet en dat de spanning van de afgelopen dagen mij een beetje te veel wordt. Ik krijg geen reactie hierop, wat de sfeer ongemakkelijk maakt.
Na het eten besluiten we een rondje om het hotel te wandelen. Jeff steekt weer een sigaret op. "Je wilt nog wel met mij, naar de juwelier toch?" vraagt Jeff.
"Ja tuurlijk", zeg ik, waarbij ik zo enthousiast mogelijk probeer te klinken. Ik pak zijn hand en knijp er even in, maar Jeff trekt zijn hand terug.
"Je doet vreemd", zegt Jeff.
"Ben je verliefd op die gozer ofzo?"
Ik zeg niets en kijk hem aan. "Jeff, je moet nu stoppen, er is niks met die man, we zitten in Zwisterland op de vlucht voor jouw bende en ik heb geen moment rust."
"O, dus je vertrouwd mij niet!" zegt Jeff. Hij begint alweer kwaad naar mij te kijken en ook loopt hij een paar passen harder, dan zojuist. Ik vraag mij af of het wel zo slim van mij geweest is, dit tegen hem te zeggen.
Mijn hart gaat heel hard kloppen en ik heb zin om van Jeff weg te gaan nu. Ik ben het zat om bij elk woord ruzie te krijgen met hem. Ook ben ik het zat met iemand te zijn, die elk moment drugs kan gaan gebruiken en die niet veilig is in het verkeer.
"Jeff, je moet nu stoppen," zeg ik nogmaals.
Ik stop met lopen en doe een paar passen achteruit om mijn woorden meer kracht bij te zetten. Maar Jeff die stopt helemaal niet met lopen en loopt juist van mij weg. Hij verdwijnt richting de parkeerplaats.
Wat een moeilijke gozer, je kan ook niets zeggen zonder dat hij kwaad is. Arme fleur!
Anoniem
Geplaatst: 11-07-20 19:12
Nu Jeff weg is besluit ik weer naar de hotelkamer te gaan. Misschien vind ik wel iets aan informatie in zijn tas. Terwijl ik zijn tas doorzoek voel ik mij wel een beetje schuldig. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden, als hij bij mij in de tas zou zitten.
Naast zijn kleding en verzorginsproducten vind ik sleutels, condooms, Cd's, visgerei, rookwaar, bonnetjes, een zakmes en plastic zakjes. Geen gekke dingen dus.
Ik bedenk dat ik niet weet, of ik hier nog wel wil blijven, maar dat ik ook niet weet, waar ik dan wel naartoe moet gaan. Helaas wordt ik al snel uit mijn gedachten gestoordt, daar Jeff de kamer weer in komt lopen.
"Je gaat met mij mee naar de groep", zegt Jeff. "Ik wil dat we met zijn allen gaan praten." "De jongens hebben gezegd, dat ze je niks aan zullen doen, mits je zegt waar de camera is."
"Ze kunnen de camera niet vinden," zeg ik. "Deze is in Nederland", en waarom achtervolgden ze ons dan als jij toch contact met ze heb?"
"Ik had geen contact, Streep!" zegt jeff, ze hebben mij en jou gevonden! "Die beelden zijn illegaal Streep," de groep moet de camera terug hebben!" "Ze hebben mij de kans gegeven dit op te lossen met jou", maar dan moet je wel naar mij luisteren!"
"Waarom was je dan zo, zogenaand ongerust", zeg ik terwijl ik mijn handen in mijn zij doe.
"Dat was voordat ik ze gesproken heb vanmiddag," Jeff kijkt mij aan en loopt naar mij toe. Dan pakt hij mijn handen vast.
"En waarom ging je zonder wat te zeggen gelijk weg?" zeg ik.