Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanneb schreef:Kallipooh, dank je voor je feedback op mijn tekeningen. Je poema is echt Top, wat een stoere blik. Is dit met pastel? Je kleur papier heeft me vanavond geïnspireerd om cadeaupapier op A4 maat te knippen en daar eens op te schilderen. Maar ik ga ook maar wat dikker papier kopen in deze kleur.
Seven schreef:Daar lijkt hij inderdaad op maar kan anatomisch niet
Seven schreef:Wat mooi weer zeg Joeylover, jij maakt het hoe ik het fantaseer en het dus niet op papier krijg
sanneb schreef:Ik sluit me ook helemaal bij jullie aan. Moeilijk he loslaten en een eigen stijl. Ik vind de voorbeelden ook echt waanzinnig mooi. Ook die heldere kleuren, bij mij gaan de kleuren toch steeds wat verloren helaas.
Gisteren kwam ik op bokt mijn allereerste pastel pogingen tegen uit 2009. Een ervan was een foto op de voorpagina van het Bit en laat ik nou toevallig het voorbeeld gevonden hebben.
Omdat ik al een stuk langer bezig was qua tijd dan het oorspronkelijke plan ben ik gestopt. Maar ondanks de vingerafdrukken vind ik het toch de moeite waard hem verder uit te werken.
[ [url=m/gFBLYg.jpg]Afbeelding[/url] ]