Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xyzutu2 schreef:Helaas ligt de Arc alleen in de winkels van Staples, of je moet online bestellen.
http://www.Atoma.be is de uitvinder van de disc-notebooks en verkoopt de chique varianten maar ook goedkope. Die schijnt in Belgie overal in de winkel te liggen maar in Nederland helaas ook niet. Ik ben vooral blij dat ik door dit systeem van alle losse notitieblaadjes af ben; gewoon gaatjes erin maken en je kunt het zo in het notitieboek 'plakken'waar het in thuis hoort.
Tezzy schreef:Ik haak hier even in, naast dat ik ook fanatiek BuJo'er ben gebruik ik voor school atoma notitie boekenDie kon ik ook krijgen bij de lokale boeken winkel, maar bestel tegenwoordig online bij 24papershop.nl (waar ik ook het meeste van mijn journal spullen haal)
![]()
*kruipt weer onder steen om op een ander moment meer over mijn Bullet Journal te vertellen*
Keet schreef:Er is via etsy ook aan stipjes papier te komen voor ARc, eventueel volgens mij zelfs een bestandje dat je het zelf kan printen
Telpeva schreef:Prugelpiet bedoel je misschien de Moleskine travel journal? Nog een leuke winkel/merk waar ze misschien ook iets voor je hebben is de paperchase, die verkopen ze in de bijenkorf.
Telpeva schreef:Prugelpiet bedoel je misschien de Moleskine travel journal? Nog een leuke winkel/merk waar ze misschien ook iets voor je hebben is de paperchase, die verkopen ze in de bijenkorf.
Leuk idee die minecraft pagina! Nu kan ik meestal mijn weg in het spel wel vinden, maar ik krijg door jouw idee nu spontaan zin om de dots in mijn bujo te gebruiken om ideeen en schetsen voor huizen, redstone meuk en dergelijke uit te tekenen. Pixel art in mijn Bujo, waarom dacht ik daar niet eerder aan! Dank voor dat idee