Willen jullie hier alleen reageren op de kleurplaten die deze week gekleurd worden??Er is een ander topic om over alle andere kleurboeken en aanverwanten te kletsen [UK] [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?
Op welke pagina kan ik de tekening voor deze week vinden? Heb al een hoop paginas doorgelezen maar zal er vast overheen lezen
Moderatoropmerking:Nogmaals wil ik jullie verzoeken om on-topic te blijven. Andere kleurplaten kunnen in het volgende topic besproken worden. [UK] [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?
Op pagina 23 zijn de kleurplaten van deze week te vinden! Even extra groot, zodat het opvalt voor een ieder die erna op zoek is.
Ik ga de kleurplaat met de uil dadelijk ook uitprinten en ook mee doen deze week !Heb me overigens ook bij jullie facebook pagina aangemeld
Ik heb ze net allebei uitgeprint, hoop dat ik het nog ga redden om ze voor het weekend af te krijgen! En anders kleur ik ze alsnog, maar dan voor mezelf
Mijn uil is af. De verleiding is zo groot om hem al te plaatsen haha!Vrijdag ga ik aan de vlinders beginnen
Wat leuk gedaan met die slagtanden!Mijn vlinders zijn bijna af, lang leve symmetrie De perfectionist die ergens in mij zit is daar heel blij mee
Deze week doe ik even niet mee, geen tijd voor door de examens maar na die tijd ben ik weer van de partij
Reusje0504, heerlijk zeg, geniet ervan! Waar ben je op vakantie?Viennanova, wat creatief gedaan, leuk!Mijn uil is bijna klaar. Alleen de bloemetjes nog.Voor de vlinders heb ik al een leuk idee
edit: afbeelding verwijderdIk heb me aan de vlinders gewaagd, gewoon met de kleurpotloden van mijn dochter. Ik kleur nooit, maar vond het best leuk om te doen