Komt goed helaas gaat hobby dit keer voor in het weekend komende 2 maanden komt er weinig van dus hopelijk meer tijd voor te kleuren. Ben hem aan het uploaden dus zal zo online komen!
Ik ben vorig jaar tijdens mn vakantie er mee begonnen en nu is het vooral tussen door.. Maar ik heb een paar weken geleden zelfs op 1 dag dacht vanaf een uur of 9 tot 2230 in bed gelegen met een boek op schoot en heb denk ik zeker 3 a 4 platen ingekleurd.
De 2 kleuren blauw Mandala die ik ook heb laten zien heb ik in 2u tijd ingekleurd.
Valerie93
Geplaatst: 05-05-15 21:23
doe je goed! ik vind zelf het lekkerste als ik aan een tafel kan zitten.
hierbij mijn plaat: het is zeker niet een mooie maar is mijn eerste xD ondertussen zijn de 4 kleine rondjes in de hoeken dezelfde kleur oranje als in het midden.
Zo! Jullie praten veel! Ik was een paar dagen druk. Nu weer alles bij gelezen. Prachtige platen! Ik ga ook meedoen met die olifant, alleen even kijken wanneer ik die kan printen, want ik heb zelf geen printer. Ben vanmiddag weer begonnen met kleuren, ditmaal een gekko.
Wil ook graag mee doe maar printer is altijd leeg zag dat sommige digitaal tekenen, kan ik ook eens proberen maar zit zelden op de laptop doordat er een ww op staat ( die ik weet ) dus altijd als er niemand thuis is dan zit ik erop en heel weinig als me ouders er zijn
En tekenen uit me eigen boek ligt ook al een week ofzo stil
Ik heb maandag het mandala boek en het betoverde woud besteld
Raja
Geplaatst: 06-05-15 15:21
Weer 1 af
kraakte
Geplaatst: 06-05-15 16:30
Mooi is die! Ollie is af, heb nu deze geprint. Mocht nog iemand bruynzeel potloden willen kopen, bij blokker zijn nu 48 stuks in blik 9,95!
Anoniem
Geplaatst: 06-05-15 16:42
Ik heb kleur jezelf kalm dierenrijk kleurboek. Ben maar gewoon vooraan begonnen. Ik ga wel heel erg langzaam, want ben veel te druk met allerlei andere dingen. O.a. studeren.. maar dan ligt het boek onder mijn leerwerk. En bij teveel frustratie ga ik als afleiding wat vakjes inkleuren. Om te voorkomen dat ik mijn laptop het raam uit gooi
Ik gebruik nu kleurpotloden (gewone, metallic, aquarel) en houtskoolpotloden heb ik ook nog liggen. Twijfel nog om misschien viltstiften te kopen.
Lisette0
Geplaatst: 06-05-15 17:25
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 16-12-24 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Marije_jiplover
Geplaatst: 06-05-15 17:30
Was het gepriegel bij de olifant even zat en heb een regenboog-mandala gekleurd.