Foto uit aanvraag topic gebruikt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind vooral de schets 1 pagina terug heel erg mooi.

knap; dat springende paard!

, lekker harig koppie!
Dat pegasusje is toch veel te snoezig voor een linkje? De bonte is gewoon mooi geworden, dat pluizige van die manen en dat oog..., die van 18 is inderdaad weinig op te zeggen maar zie toch wel dat je er druk mee bezig bent geweest, zitten evengoed wel mooie lijnen bij. Die oortjes tekening is gewoon grappig en leuk. Maar die laatste...Och...Daar moet je niks op willen zeggen en alleen maar naar kijken. Hoe lief en mooi...Ik zou als eigenaar wel heel erg blij zijn met zo'n werk.
en voor een gekke geit is ie best leuk gelukt. Een hoofd (voor het geval dat het niet helemaal duidelijk is):
Pluizebolpum schreef:[ Afbeelding ]
wat een geweldige site, dank voor de link! Heb ik ook weer wat te doen op vrijdagavond haha..

Heb ik ook altijd enorm veel moeite mee om in te schatten hoe die hals moet bij een grazend paard, is mij ook nog niet gelukt
).

en overduidelijk te zien wat het is toch?
probeer in het paard zelf wat meer contrast te brengen, denk dat het daar nog wat beter van wordt.

maar wel knap hoor dat je dit uit het blote hoofd hebt getekend. Het mag dan wel niet 100% anatomisch correct zijn maar in grote lijnen kloppen de verhoudingen zeker wel, en het is ook gewoon een leuke vlotte schetsstijl 
Ik vind het duidelijk een paard hoor ^^
Blij dat de tekening zo goed ontvangen word. En ja idd grazend paard tekenen is een stuk lastiger dan ik gedacht had. Maar dat maakt niet uit; daar leren we van, nieuwe dingen doen.
. Heb afgelopen zomer zo rondgesjouwd met mijn ouwe verzorgdame, snap helemaal hoe je je voelt.

heel actueel. (Hoewel de sneeuw hier nu rap verdwijnt...)

inkleur duiveltjes
Maar zie het probleem niet zo.