het valt me op dat ik de laatste rijd veel steentjes heb waar geen lijmlaag opzit of die er snel afvalt, dat is alleen maar bij de steentjes van die ''marktplaatsmevrouw'' hebben jullie dat ook?
Skessa_
Geplaatst: 17-10-12 13:59
Geen last van gehad.... Maar heb dr ook nog maar heel weinig van gebruikt.
Het zou kunnen dat de vraag al eens is gesteld maar...
momenteel leg ik steentjes met behulp van een echt, gewoon pincet. Is zo'n hotfixpincet makkelijker/beter?
Sjolvir
Geplaatst: 17-10-12 14:29
Ik heb van markpaatsmevrouw steentjes gebruikt zwart en chrystal op een fleece jasje, die is ook al gewassen. Geen enkel steentje eraf gevallen. Hem niet in de droger gedaan, dat leek me niet snugger.
En zit af en toe misvormd of lijmloos steentje bij, maar dat is af en toe.
Steentjes van hotfixfanaat, hondenjasje is nog niet in de was geweest, zit ook op fleece. Alles zit nog muurvast. Ook hier af en toe steentje zonder lijm of misvormde, maar dat zijn er gok ik zo'n 10 a 20 op een zakje van 1000. En dan met name net iets anders van vorm, slechts paar zonder lijmlaagje.
Maar ik heb dus alleen deze nog maar gebruit, andere nog niet.
Heb steentjes van hotfixfanaat Die gaan er in de was eraf Ik was niet heet Steentjes van ebay blijven super zitten Had zelfs een vest met hotfix erop in de droger gedaan Niet één steentje wat los was gegaan
Hahaha verslavend he dat kopen van steentjes. Ik heb toch weer twee zakjes bij hotfixfanaat besteld omdat zij de goede kleur en maat had. Maar ik hoop dat die beter zijn dan de vorige keer. Toen heb ik uren besteed om een patroon niet op een rijbroek te krijgen. Wat een drama was dat. Ik heb erover gemaild en ze had nog geen klachten gehad en ging ze zelf eens proberen. Natuurlijk niks meer gehoord.
Zelf heb ik het liefste de swainstones die je kan kopen bij hotfixhobby. Ze zijn duur, maar o zo mooi en plakken goed.
ik heb steentjes en een aplicator en besteld en ik zag in het vorige topic iemand die ongeveer dit motief op een deken had, ik kan hem niet meer vinden http://www.glittermotifs.nl/a-19707235/ ... /art-deco/ maar is dit hem ???