sanne97 schreef:Saaams schreef:Haar in het leer?
Ik heb n leren armbandje en daarin een gleuf met gevlochten haar.
Ik maak alleen niks met paardenhaar en zou niet weten waar ik het dan vandaan zou moeten halen.
Dat stuurt de koper natuurlijk op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friendly schreef:Hallo iedereen, ik heb even een vraagje. Een hele tijd terug heb ik een periode armbandjes gemaakt met kralen. Dit waren geloof ik van die plastic kralen die je bij verschillende speelgoedwinkels kon kopen. Nu wil ik hier graag weer mee beginnen maar ik vroeg mij af wat zoal betrouwbare adressen zijn om kralen en andere benodigdheden te kopen. Mag zowel een fysieke als online winkel zijn. En ik ben erg benieuwd of erg ook startersets oid te koop zijn om het begin makkelijker te maken.
Als ik google krijg ik nu vooral Loom tevoorschijn, ik wil echt kralen. Wie kan mij op weg helpen?
wortelsussie schreef:Kan iemand mij misschien helpen?
Ik wil een paracord halsband voor mijn hond maken maar heb geen idee welke maat het moet zijn! De binnenste lijkt mij logisch, de maat van zijn halsband maar de buitenste twee om mee te vlechten... Ik heb geen idee!
Koord en klipjes zijn al binnen! Nu alleen nog weten hoe. Iemand die mij hiermee kan helpen?