Nog wel een opmerking/verbeterpuntje. In dit stukje gebruik je 3 x achter elkaar het woord lachen. Daarvoor zou ik in de plaats gewoon iets anders bedenken, anders is het zo dubbel.
'Ik kijk hem verbaasd aan en proest het dan uit van het lachen. Ik kom niet meer bij van het lachen en Blake wacht geduldig tot ik klaar ben. Met moeite weet ik uiteindelijk mijn lachen in te houden.'
Bij 'ik kom niet meer bij van het lachen' kun je misschien het 'van het lachen' gewoon weglaten, en bij die zin daarna (Met moeite weet ik uiteindelijk mijn lachen in te houden) zou ik iets anders neerzetten, iets in de richting van; Moeizaam krijg ik het voor elkaar om hem weer aan te kijken, en een sarcastisch weerwoord terug te kaatsen.
genoot er echt van om je stukken te lezen en ik kan niet wachten tot dit deel op papier uit komt en ik kan zeker niet wachten op het volgende deel! Dankjedankjedankje voor alle leesplezier in ieder geval!
Daar had ik ook nog wat van verwacht! Maar ik snap wel wat je bedoelt met het 'af' gevoel, dat had ik dus ook met mijn verhaal. :p Ga maar snel verbeteren, en dan hard doorschrijven.
nee, dat hou ik gewoon zo want dat is echt de rode lijn in het verhaal. Dat is ook iets dat niemand kan weten, het is mijn kijk erop.