Zou iemand onze papegaai (genaamd kippetje) willen natekenen? We zouden de vorige eigenaar een mooi kado willen geven, en zaten te denken aan een mooie tekening.
ik zoek nog een echt mooie katten kop foto. Ik heb nog nooit echt een kat getekend nouja nooit serieus hahaha.
Maar ik zoek alleen een mooie sprekende kop duidelijke ogen etc veel uitstraling. Ik weet dat er in dit topic veel katten staan maar ben naar 10 paginas door spitten nog niet echt tegen gekomen wat ik zoek.
Van het eerste konijntje zou ik ook graag meer fotos willen
alles via pb aub
Inney
Geplaatst: 10-11-09 14:44
vagolijntje, ik denk dat ik misschien wel heb wat je zoekt. Ik stuur het je nadat ik mijn ei opgegeten heb wel in pb, oké?
gedaan staat niet in wat ik zoek ben po internet ook aan het kijken maar zie niet echt iets wat me aanpreekt. /soory dat ik hem omhoog schop had ik niet moeten doen.
Inney
Geplaatst: 10-11-09 17:15
Ik heb nog krokodillen, die vallen toch ook onder wilde dieren?
moet je het alleen wel in het Engels zoeken Maar het staat stampvol met super mooie foto's. Je mag waarschijnlijk de foto's alleen niet op internet plaatsen hier ivm copyright, maar voor eigen gebruik mag je ze wel gebruiken
Spruit_Elf
Geplaatst: 11-11-09 15:01
ik heb al een keer eerder gevraagd of iemand mijn sphynxen zou willen tekenen.
Ik heb op mijn pc gewoon al een heel mapje "Spruit_Elf" in de inspiratiefoto's map . Geweldige foto's/katten weer. Helaas kan ik voorlopig zelf niet tekenen (of iig verschrikkelijk weinig) maar zodra het weer kan heb ik dus al een mooie map vol foto's klaarliggen .
Naast de tekening waar ik al mee bezig was van die twee sphynxen (ook van jou toch?) zal ik ook zeker deze laatste gaan tekenen, geweldige foto . Baal erg echt van dat ik voorlopig niets kan doen.
Ik weet niet of ik dit topic hiervoor mag gebruiken (zo niet dan hoor ik het ongetwijfeld ), maar ik ben op zoek naar (kwalitatief zeer goede) referentiefoto's van honden in niet alledaagse, grappige houdingen. Bijvoorbeeld midden in een sprong (met flapperende oren en klapperende lippen ). Geen standaardportretten of zit- of stand foto's, het moet echt iets "aparts" zijn. Ook mag er geen copyright op berusten, tenzij met schriftelijke toestemming dat ze gebruikt mogen worden.
Het kan een tijdje duren voordat ik de tekeningen klaar heb, maar diegenen waar ik de foto van mag gebruiken krijgen in elk geval een foto van het resultaat.