WOW janique! super mooi gedaan zeg! mooi geheel! mooie contrasten super gelukte oren met echte haartjes die je kan zien! echt knap hoe jij zijn oog zo goed hebt getekend! mooi getekende lichtinval, maar ook de 'achtergrond' is geweldig! prachtig geheel dus!
Jeaaahh! Bijna m'n huidige werkje af.. (Weet niet of het van dit topic afkomt, Het is een soort papegaai...) Maar ben dus weer opzoek naar nieuwe foto's
Want ik wil bij m'n volgende tekening een mooie achtergrond hebben.. Maar wat heb je aan een achtergrond als je niks op de voorgrond hebt? Juist.. Dat word een paardje.. Alleen het hoofd van voren.. Met veel detail..
Xxx Sprietlover
_Mariskaa
Geplaatst: 20-05-09 19:58
_Mariskaa schreef:
Zouden jullie niet een stappenplan kunnen uitleggen met foto's? Ik wil dat zo graag kunnen!
highwaykind
Geplaatst: 20-05-09 19:59
_Mariskaa schreef:
_Mariskaa schreef:
Zouden jullie niet een stappenplan kunnen uitleggen met foto's? Ik wil dat zo graag kunnen!
Kijk even hier op [UK] naar alle topics met WIP in de titel ( = Work in progress) Daar staan alle stappen bij.
er zit trouwens een onzichtbare copyright op deze foto.
Het is lang geleden dat ik er weer eentje heb afgemaakt.
Sannee_
Geplaatst: 21-05-09 11:44
Wauw hij is érg mooi geworden Ik vind alleen de frontriem wat te hoog zitten, waardoor het hoofd wat langer lijkt en ik er op de een of andere manier Lara niet helemaal in herken.
maar hij is echt prachtig! zal hem vandaag eens aan mijn zus laten zien(eigenaresse van dr)
Hoi! Heb vannochtend te horen gekregen dat de hond van lieve vrienden (eigenaren van vz paard) is overleden! Hij was nog veel te jong! Nu is mijn vraag wie hem zou willen tekenen/schilderen zodat ik deze aan hun kan geven als mooie herinnering. Wie zou mij willen helpen??? Ik hoor het graag via PB
Mooi hoor SIEMXFUNNY De frontriem lijkt idd wat hoog, maar op de foto is dat ook zo
Een nieuwe uitdaging; TWEE paarden! Deze keer op A3-formaat. Een nieuw schetsblok, van een ander merk, maar dat papier tekent heel anders dan mijn A4-blokje. Moest eerst enorm wennen, de kleur van m`n vulpotloodje pakte heel anders, maar uiteindelijk is het wel goed gekomen. Dat dat zoveel verschil kan maken...