San87: die is ook leuk! Ik heb een vergelijkbaae pakket gekregen maar dan andere snoepjes.
Creatas
Geplaatst: 12-05-25 20:33
Proficiat Hedi!
Ik ben nu in Oz ook in de leer gegaan bij een edelsmid/juwelier met 35+ jr ervaring. Ik kan niet wachten om net zulks toffe dingen als jou te gaan verzinnen en maken
_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-25 21:52
Wat gaaf Creatas Hoe bevalt het?
_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D
Geplaatst door de TopicStarter: Gisteren, 21:53
Ik ben wat minder actief op bokt, sorry! Ik beloof dat ik snel weer wat meer ga posten
Verder weer een leuk klein nieuwtje; ik ben voortaan bereikbaar via whatsapp op 06-17072333. Dus kom maar door met die bestellingen haha.
Ik heb verder niet stil gezeten! Vandaag ben ik ook officieel 'geslaagd' voor mijn stage hier nog wat leuks dat ik daar heb gemaakt:
Bij deze heb ik alleen de zetting gemaakt en de steen gezet, de mooie ring is van een andere goudsmid.
Ook ben ik begonnen bij mijn nieuwe werkgever! Daar tot nu toe een hoop ringen gemaakt die ook gemaakt kunnen worden in workshops die ze daar geven
En deze heb ik nog in mijn eigen atelier mogen maken:
De trouwring met oma's steen, en een heren ring met een mooie blauwe lab diamant.
Een armbandje voor iemand die haar werk team gaat verlaten, wat een geweldig afscheids cadeau
Creatas
Geplaatst: Vandaag, 02:46
Wow! Prachtig weer Hedi!
Hier bevalt het ook goed overigens, merk vaak hoe 'beginner' ik nog ben