
Overgang naar het lichtste grijs wil ik nog wat mooier. Hij heeft wel veel ‘wang’ (dus het haarloze loopt verder door dan bij de meeste paarden.) maar het is nog te afgelijnd nu.

Ik heb de kleuren ook dieper gemaakt dan op de referentie foto dus moet Wb licht en donker grotendeels mijn plan trekken.

Tallie: thx!

Ander papier, andere potloden en zest-it (soort terpentine) doen wonderen!
Ben best fan van mijn luminance potloden. Maar moet toch de derwents ook nog eens testen. 
Thx Solleke_noah, wat knap trouwens die olifant! Jij doet zulke leuke dingen! Ga je topic van String art zoeken.
ik volg je pyrpgrafie topics al in stilte omdat ik dat ook zo boeiend vind om te zien!Maar mezelf kennende is er een reële kans dat ik brandwonden overhoud aan pyrografie-pogingen.

Sam heeft altijd intense blikken.
er zit altijd een beetje hysterie gemengd met wat hij op dat moment ook voelt. 
Shiloh: toch een mooi resultaat?
Met grafiet is het ook een beetje werken met ‘negatieve ruimte’. Wat wit of licht moet blijven niet in kleuren. Dat voelt heel onnatuurlijk maar het effect is wel mooi.
Mensen zijn inderdaad wel meteen een moeilijk onderwerp. Dit doe ik je niet na hoor.
ik ga vaak kriskras door mn tekeningen en ik begin meestal mild/onafgemaakt zodat ik er op een andere dag een helderdere kijk op heb en hem dan zo mooier kan maken. Maar ik snap jouw punt wel, want ik zie iedereen hier van linksboven naar rechtsonder het heel mooi afmaken met kleine aanpassingen tussendoor, mijn hoofd werkt blijkbaar niet zo
.



En op een grote tak zit vol mos. En met takken en veren ben ik nog zo nieuw haha.