TheWelsh schreef:plutolover schreef:Kan iemand het ook naar mij door sturen
Je hebt pb!
Mag ik even brutaal vragen of ik het ook mag ontvangen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:Joehoe! Lezen jullie wel??
Er staat al een aantal keer dat je de ts of bepaalde andere bokkers een PB kan sturen naar dat je niet het topic niet gaan bevuilen.
merijn06 schreef:Mri schreef:Joehoe! Lezen jullie wel??
Er staat al een aantal keer dat je de ts of bepaalde andere bokkers een PB kan sturen naar dat je niet het topic niet gaan bevuilen.
Oh excuses. Van ts had ik wel gelezen inderdaad, maar ik dacht zij heeft het vast ook druk met alle pb'tjes, dus vandaar dat ik het topic zelf vroeg
soeboenoe schreef:Ik vind het heel lief dat verschillende bokkers even een herinnering plaatsen aan het sturen van een PB aan mij. Gezien ik nu met de kerstdagen iets minder tijd heb om bokt te checken (pb's komen er echt aan!)
Hier nogmaals een reminder vanuit mij; Stuur mij of een van de bokkers die aangegeven hebben het wel door te willen sturen even een PB
Maar ik wil ook graag dat de sfeer hier fijn blijft![]()
Dus zullen we de PB kwestie even laten voor wat hij is? Soms zie je tussen alle berichten even het juiste bericht niet meer.
--
Ook hier in het topic nogmaals een enorme dankjewel voor alle lieve en complimenteuze berichten, voelt echt als een heel mooi kerstcadeautje van jullie!
Voor jullie allemaal fijne feestdagen gewenst!![]()