Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

leuk!
Wel probeer ik nog wat te schetsen, wat ook niet geheel soepel gaat. Moet ook een kaartje afmaken voor een vriendin die naar Lissabon gaat voor werk
De laatste week is het mij niet meer gelukt om het tekenen bij te houden, maar ik wil eigenlijk vanaf nu (1 februari), weer een beetje opnieuw beginnen en dan hopelijk toch ook wat meer uitgebreidere werkjes maken, ipv alleen snelle schetsen die eigenlijk niets voorstellen waardoor ik ze dus ook niet plaats
ik zal zo nog wat plaatsen, ik had gisteren een 'middelvinger' moment en heb iets heel anders gedaan dan tekenen, zal eens kijken of ik het zo op de foto krijg
Vandaag een rustdagje.
Maar volgens mij ben ik niet de enige daarin. Ben benieuwd naar je werk!
Ging het goed je presentatie? leuk dat je hier ook weer actiever wil zijn!
Ik vind het knap hoor!!
Ik werkte alleen meestal van licht naar donker. Is een tijd geleden dat ik dat met inkt zo heb gedaan, dit ga ik erbij zetten op mijn to do lijst: weer eens een inkt tekening maken

Telpeva schreef:Joey_LoverGing het goed je presentatie? leuk dat je hier ook weer actiever wil zijn!

dus dit gaat voor mij nu even tussendoor (ben bang dat ik anders ook de lol in de challenge ga verliezen, het moet wel leuk blijven).