[CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 14:32

Geweldige stijl inderdaad ik heb meerdere boeken van rein voornamelijk met kabouters fantastisch vind ik zijn manier van tekenen.

Reactie rondje
Amylyklama
Prachtige roofvogel al heel sterke blik ben benieuwd als hij af is.

Ook mooie draak en jij vind mij beter tekenen :=

Joeylover
Heel wat anders van jou, vind ze wat minder sterk maar toch blijf ik er naar kijken knap op zoiets uit je hoofd te tekenen dat kan ik niet

Mijn inbreng van vandaag
Waterverf vogel

Afbeelding

Afbeelding
Met en zonder flits kleur zit ergens in het midden :D

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 15:06

AmyLyklama schreef:
@Sanne Ik heb getekend met potloden. Die draak is met promarkers.

@lovelyfiefy mocht je het willen, mijn instagram naam is artsy_artist88 (Dit moet nog even veranderd worden naar een wat persoonlijkere naam).

ik heb geen instagram, dus kan daardoor helaas niet gewoon wat zien zonder er zelf 1 aan te moeten maken :P

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:50

Oef ik kan het nog :')
Eindelijk nog eentje gefixt zonder enige hulplijn :))

Afbeelding

pompompom

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 19:03

Vandaag heb ik weer even een half uurtje vrijgemaakt :). Voor een haflinger in houtskool.

En van de week een ander probeersel in inkt. Dit keer heb ik eerst het hele papier flink nat gemaakt waardoor de inkt enorm gaat lopen en je dus niet zoveel controle hebt.

Afbeelding

Afbeelding

pompompom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 19:15

Titanic, nette schets :). goed in verhouding.

Seven, leuke vogel. Erg sprekend koppie!

Telpeva, ja erg mooie boeken inderdaad. Ik heb er ook een stapel van in de kast liggen.

JOEY lover, ik vind je vogeltjes levendige schetsjes. Leuk!

amylklama, het is niet zo mijn onderwerp maar ik vind m wel heel mooi uitgewerkt!

Verder kan ik niet terugbladeren mobiel....

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 19:58

20/365
Kikker in gimp. Lastig, veel ronde vormen :P Wederom een liniaal gebruikt en dit is er uit gekomen. Ik weet helaas niet meer hoe ik de giraf zo mooi had gekregen :P Ik ga een beetje rommelen met inkleuren :j De datum klopt niet, hoe ik toch met 19 in mijn hoofd zit?
Afbeelding

EDIT: het oogje is al best goed gelukt <3 Maar de rest, veel grotere vlakken, wat het voor mij persoonlijk lastiger maakt!

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 21:24

Seven, Oehh schattig :P
Titanic, Nou, echt nice! Dat even in een schets.
pompompom, Is die tweede een konik? Want daar doet hij me echt aan denken! Die draak is ook niet echt helemaal wat ik in gedachte had, maar thank you.
eclair98, Misschien kun je proberen iets meer details binnen de outline te maken. (Lekker duidelijk weer haha)

Nou, ik heb er nog een vandaag. Een vreemde eekhoorn. Hij is een beetje meh..

Afbeelding

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 21:25

Ingekleurd, ben er wel weer een beetje klaar mee :') Ben wel erg te vrede voor de eerste keer. Maar mijn geduld was dus op :PAfbeelding

kallipooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:28

P. 20
RenskeFrea: mooie schets van de uil!
joey_lover: De kleuren zijn echt mooi! Ik snap wat je bedoelt over het 'braaf' inkleuren, en ik herken me daar zó in! Hij is in ieder geval wel prachtig geworden, braaf of niet.
eclair98: Mooie giraf.
Seven: Ziet er goed uit, wat werk je goed met die markers zeg.
sanneb: Heel knap, mooi contrast tussen het groen van het paard en de rode tinten in de achtergrond. Met fineliner vind ik hem mooier :)
Nora_lovely: Mooi begin! Probeer volgende keer eens met wat schaduwen te werken :)
Selina: Je cartoonpaardje is echt zó schattig :D
joey_lover: Prachtig! Ik wou dat ik zulke spontane werken kon maken.
Seven: Mooie vogel, dat blauw is prachtig.
sanneb: Ik vind markers ook moeilijk om mee te werken, maar je bent er zeker in geslaagd. Echt een arabierenkoppie ook :j
eclair98: Lief konijntje.
Seven: Mooie techniek heb je, ik vind 'm erg sprekend.

P. 21
Malenka: Ik vind het echt knap wat je met oliepastel voor elkaar krijgt, dat lukt me nooit. Je haan is ook weer prachtig.
EvaLuna: Wat een sprekende fantasiepaardjes, mooie kleuren :D
sanneb: Heel mooi, weer een hele andere techniek :) Ik moest even twee keer kijken om te kunnen zien wat het was, maar dat kan ook aan mij liggen :=
RenskeFrea: Mooi! De haren lijken wel erg lang door je lange potloodlijnen. De gnoe ziet er goed uit, dat blauw is zeker een mooie toevoeging.
Seven: Mooie kat! Het (voor de kijker) rechteroog is niet helemaal juist geplaatst, maar verder vind ik hem erg mooi.
eclair98: Leuk! Ook leuk om een overzicht te zien.
Michelle_S: Zo, dat ziet er goed uit zeg! Heel realistisch maar ook 'geschilderd' en kunstig. Mooi :j
Nienke15: Ik val in herhaling, maar ik hou echt van je stijl :D Mooi werk.
Seven: Dat cartoonachtige vind ik net erg mooi. Het hoeft niet altijd realistisch te zijn ;) Het neusje is mooi gelukt. Het oog ziet er ook goed uit.
Telpeva: Fascinerend, airbrush. Wellicht kan je hem nog iets scherper maken met potloden o.i.d.? Hij is mooi maar het gezichtje is een beetje wazig. Als je het snoetje wat scherper maakt en het lichaampje wazig, komt hij mooi naar voren.
joey_lover: Mooie schets!
RenskeFrea: Mooie raaf, alweer met dat mooie blauw. Indrukwekkend hoor, zo zonder potloodschets.
joey_lover: Heel mooi, meer kan ik er niet over zeggen :D

P.22
Seven: Je uil ziet er zeker realistischer uit en de uitdrukking is ook erg sprekend. Mooi.
NynkeMarit: Mooi contrast in je portret.
AmyLyklama: Leuk suikerkonijn :D
Jolandee: Ziet er goed uit! De neusgaten zijn niet helemaal juist geplaatst, maar je schaduwwerk is wel erg mooi.
sanneb: Mooi, simpel werk, en de uitdrukking heb je goed kunnen weergeven.
RenskeFrea: Mooie ijsvogel!
joey_lover: Een van m'n favorieten. Je kleurgebruik is echt uniek, heel mooi.
Seven: Schattige kat, leuke haas! De manier waarop je de witte pen gebruikt is erg interessant.
eclair: Lief olifantje!
sanneb: Alweer zo'n mooi oog! Zou ik meer moeten oefenen :=
Jolandeee: Ik kies inderdaad bewust voor een duidelijke omlijning :j Realisme is niet (meer) mijn einddoel. Ik wil uiteindelijk naar een soort balans van realisme en gestileerd, maar ik ben nog erg zoekende. Het is leuk om te lezen dat je m'n stijl duidelijk vindt! :)

P. 23
Seven: Je hebt je stijl echt gevonden, heel mooi. Je kleurgebruik wordt ook steeds beter vind ik.
RenskeFrea: Mooie schets :)
Telpeva: Leuk om te zien hoe je werkt. Het lijkt me echt enorm lastig. Je paardje ziet er wel mooi uit!
Pharootz: Bedankt :D Jouw werk is echt prachtig. De kleuren zijn erg innemend. Ik vind zelf de versie in kleur sprekender.
joey_lover: Heel mooi!
eclair98: Inderdaad een beetje krasserig, maar dat is soms moeilijk met kleurpotlood.

P. 24
Seven: Knap! Dit is geen gemakkelijke houding!
sanneb: Alweer zo'n sterke uitdrukking, heel mooi. Ik vind je losse stijl echt sprekend.
mhollander: Zo schattig!!
zwanepol: Die fazanten zien er al erg goed uit!
xTitanic: Ik ken het, examens := Je tekeningen zien er wel supergoed uit, echt mooi.
Seven: Mooie kleuren!
joey_lover: Knap, zonder voorbeeld :j
eclair98: Leuke kameleon.
Seven: Mooi! Het lijkt me moeilijk om die vacht te tekenen met markers, maar je bent erin geslaagd!
Telpeva: Ik ben benieuwd hoe je dat sjabloon vertaalt in een airbrushwerk! Het sjabloon zelf ziet er al goed uit.
RenskeFrea: Mooie studies/schetsen.
sanneb: Snel of niet, 't is weer een mooi oog.
Seven: Van licht naar donker werken vind ik soms ook erg lastig. Je ijsvogel is wel goed gelukt, de details zijn mooi.

P. 25
IsaCalixa: Welkom! Minder perfectionistisch zijn is ook mijn doel, en dat is niet altijd makkelijk. Je portretten zien er goed uit, ik ben benieuwd naar meer. :)
joey_lover: Ik hou echt van je stijl. Die blauwe accenten brengen het werk echt naar een hoger niveau. Heel mooi.
Seven: Double exposure, mooi gelukt!
sanneb: Mooie kleuren en een typisch arabisch snoetje!
xTitanic: Je schaduw- en lijnwerk is echt zó mooi <3
Michelle_S: Wat een sprekend, realistisch portret. Erg knap!
Seven: Leuk werk met die waterstiften! Werken ze prettig?
sanneb: Mooie kleuren :j
Jeika: Yikes := Ik herken 'm wel.
eclair98: Waarom geheel ontevreden? De snavel is niet helemaal juist, maar verder vind ik 'm niet slecht.
8nnemiek: Wat leuk dat je je introstrip hebt afgewerkt, hij is echt leuk!! Ik ben benieuwd naar meer.
Telpeva: Ah, leuk om het resultaat te zien! Het ziet er uit als een heel strak digitaal werk, wat voor een auto wel mag! Knap :j

P. 26
AmyLyklama: Heel sprekend werkje. Je waterdraak (?) is ook mooi!
joey_lover: Leuke vogeltjes :D

P. 27
Seven: Mooi aquarelwerkje!
xTitanic: Knap, zo zonder hulplijnen. Ik heb die constructielijnen echt nodig :=
pompompom: Mooie "probeersels" (lees: kunstwerken)
eclair98: Ik ga mee met de tip van AmyLyklama.
AmyLyklama: Dat is inderdaad een vreemde eekhoorn, maar ik vind 'm wel cool :D

Zooooo, dat was een hele bijleespost :=

Ondanks de examendrukte heb ik toch een tekening gemaakt:

Afbeelding

Iemand vroeg of er mensen een portfolio of website hebben.. Hier nog een linkje naar die van mij: klik en klik

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 09:51

Bedankt voor je feedback Kallipooh
De stiften werken heel fijn voor allerlei doelen, heb nu ander papier besteld kijken of dat ook bevalt

Jou werkje is werkelijk waar prachtig super zacht en knuffelig maar toch de arrogantie die grote katachtige hebben

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:26

Waterverf werkje van vandaag
Afbeelding

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:55

Nou, daar gaan we :D

Pagina 22

Shettepret, je heb gelijk hoor over die lijn (bij de otters). Zat zelf ook nog heel erg te twijfelen of ik dat lijfje wat verder uit zou werken, maar uiteindelijk vond ik hem zo wel best.

Seven, erg mooi uiltje! Vind hem al zeker wat realistischer dan je voorgaande werken :j

NynkeMarit, Oe, moeilijke houding lijkt me! Maar is je erg goed gelukt. Ik vind haar ogen een beetje doods, daar had van mij nog wel een lichtpuntje in gemogen. Maar verder knap!

eclair98, Leuke koe!

AmyLyklama, erg leuk bedacht en super uitgewerkt! Mooi hoe er zo hier en daar wat licht bruins door de vacht zit. En het oog is mooi pakkend!

Jolandeee, Knap dat je dat even in een uurtje doet! Ik vind de oren prima. Het oog lijkt mij nog een beetje te klein, maar al wel erg sprekend.

sanneb, mooi oog, erg leuk om al jou verschillende ogen langs te zien komen.

RenskeFrea, wat een kleurrijk plaatje! Erg mooi! Moet van m'n vader vandaag ook een ijsvogel gaan schilderen :+

Seven, wat een ontzettend schattig katje! Erg mooi met die groene ogen. Die haas vind ik echt geweldig! Het realistische krijg je steeds beter in de vingers.

eclair98, wat een schattig olifantje. De verhoudingen lijken wel te kloppen. Alleen kijk ik een beetje raar tegen zijn achterpoten aan.

zwanepol, dank je wel :)

sanneb, erg mooie kleuren heb je hier gebruikt. Geeft het een mooie zachte uitdrukken. Krijg het idee van een paard dat een beetje dromerig in de verte aan het kijken is.

Pagine 23

Seven, weer een erg mooi plaatje. Die ogen springen er echt uit!

RenskeFrea, wat een ontzettend mooi tekening van een veulentje. Iemand zei alsof die elk moment een stapje naar voren kan doen opzoek naar een nieuw stukje gras, en dat gevoel krijg ik er ook echt bij. Knap!

Telpeva, knap hoor, wat jij met zo'n apparaat voor elkaar krijgt! Heb het gevoel dat het je bij deze ook gelukt is om wat meer detail er in te houden.

Pharootz, vind ze beiden echt super gaaf, maar voor mij springt die in kleur er wel uit. Vind het echt super hoe jij met kleur werkt en hou er ook wel van dat het niet helemaal glad gestreken is, maar juist lekker ruig. Ik ben fan :j

eclair98, leuk konijntje! Oog heb je heel mooi gedaan en vind dat krasserige wel meevallen.

Pagina 24

Seven, mooi! Vind dat je het water onder z'n hoef erg knap gedaan hebt. En een heerlijke glans zit er in de manen. De borst kijk ik wel een beetje raar tegen aan.

sanneb, ja, weer een oog. Mooi dat blauwe er in. Ik weet niet waarom, maar ik krijg er een beetje een indianen gevoel bij. Misschien door de wimpers?, of wat er achter zit, dat dat een beetje op een veertje lijkt. Vind hem in ieder geval erg sterk.

mhollander, Ik vind deze echt ontzettend schattig! Juist wel je tekeningen plaatsten hoor! Ze zijn veel te leuk om niet te doen.
Ik gebruik over het algemeen een referentiefoto, maar wil ook wat meer gaan proberen om uit m'n hoofd te schetsen.

Zwanepol, leuk om een werkje van jou te zien. Vind de fazanten echt ontzettend mooi. De achtergrond mist in mijn ogen nog wat diepte. Misschien dat je wat meer echt gras kan schilderen?

xTitanic, (8/365) jaa, deze is ook weer erg gaaf! Mooi ook hoe je de glans in de staart gemaakt hebt.
9/365: Ik vind het achterste paard erg mooi. Ik kan alleen niet helemaal zien hoe het voorste paard in elkaar zit. Aan de oren te zien, lijkt het alsof die het andere paard groomed, maar ik kan ook een stukje snuit van de zijkant niet, wat ik dan weer niet zo goed aan elkaar kan linken.
10/365: erg mooie uitdrukking heeft dit paard! Het straalt echt kracht uit. Knap!

Seven, die vind ik echt heel gaaf! Mooi zo al die kleurtjes en hoe je de glans in het blauwe gemaakt hebt. Knap.

xTitanic, Dank je, ja het zijn inderdaad 2 spelende katten.

eclair98, Leuke kameleon! Mooi zo met die achtergrond. Ook leuk om eens wat verschillende kleurtjes in je werk te zien.

Seven, ik vind dat je hier de vacht echt heel knap hebt weer gegeven. Ik heb wel het gevoel alsof het oog niet helemaal op de goede plek zit. Kan er niet helemaal m'n vinger op leggen, maar er lijkt iets niet goed te zitten in de kop.

Telpeva, mooie auto! Altijd fijn hè, als je computer zo ontzettend goed mee werkt :')

RenskeFrea, Vind het eekhoorntje leuk. Het oog lijkt een beetje te groot, maar verder heb je de houding erg goed te pakken.
Knap zo, zonder gum bij de Maraboe. Is je goed gelukt! Het perspectief van de snavel lijkt niet helemaal te kloppen, maar dat zou ook kunnen komen omdat je niet met schaduwen gewerkt hebt.

sanneb, mooi weer dat blauw in het oog. Al je oog tekeningen zijn zo lekker losjes, maar hebben toch het benodigde detail.

Seven, oooh, deze vind ik erg mooi! Dat realistische gaat je echt super af zeg! Knap hoor hoe je dat zo snel in de vingers hebt.

Pagina 25

IsaCalixa, Erg leuke tekeningen. Herken Claire er ook wel in. De 2de ken ik niet, dus kan niet oordelen of die lijkt. Vind je oor best goed gelukt hoor. Je zou misschien in het gezicht nog met wat meer schaduw kunnen gaan werken.

sanneb, dank je :) Dit is met acrylverf gedaan op aquarelpapier. Acrylverf heb ik wel behoorlijk verdund met water. De 'vouwen' die je ziet, krijg je door er met plastic folie op te drukken.

Seven, leuk dat paard, weer eens wat anders. Dat hart is ook goed gelukt zeg. Erg mooi gespeeld met donker en licht.

sanneb, deze is ook erg gaaf! Mooi dat blauwe in het been. Ik mis alleen een lichtpuntje in het oog.

xTitanic, ook weer erg mooi! Blijf het knap vinden hoe jij dat doet.

Michelle_S, echt super knap! Mooie blik heb je er in weten te leggen! Ben benieuwd naar je volgende werken :j

Seven, aah, die is schattig, zo met dat oortje. Ik mis bij deze wel een beetje de kleurtjes. Hij is wat braaf, met alleen dat bruin en zwart.

sanneb, deze vind ik echt super gaaf! Echt onwijs mooi hoe je de kleuren gebruikt hebt.

Jeika, hihi, ik herken hem er anders goed in hoor. Mooi hoe je zo veel kleur hebt durven te gebruiken. Dat maakt hem lekker levendig.

eclair98, ik vind hem leuk hoor. Wat bedoel je met 'er niet netjes op' dat je moeite hebt met overgangen? Je zou dan het acryl wat kunnen verdunnen met water.

8nnemiek, Wauw, echt knap zeg hoe je die strip gemaakt hebt. Zo ontzettend knap hoe je zo'n zelfde persoon al die verschillende gezichtsuitdrukkingen en houdingen kunt geven. Daar gaat volgens mij aardig wat tijd in zitten. Vind hem echt erg leuk getekend.
De techniek bij het paard is dat ik het acryl heel erg verdunt heb met water, zodat het een soort aquarel wordt.

Telpeva, Knap hoor! En voor mij is het echt een auto. Heb het gevoel dat je de airbrush steeds beter onder controle krijgt.

Pagina 26

AmyLyklama, mooie blik heeft die vogel. Vind de kleuren op de achtergrond er ook erg goed bij passen.
De draak vind ik ook echt heel stoer. Knap dat je dat zo uit je hoofd kan.

Seven, ze horen hier niet bij, maar vind je twee pastel tekeningen echt ontzettend goed zeg! Beide hebben een mooie zachte stijl.

IsaCalixa, Dat van het donkere bij het hoofd was niet echt de bedoeling, maar stoort mij ook niet echt. Moet wel zeggen dat ik dat stukje als laatste gedaan heb en ik er toen wel een beetje klaar mee was :=
Hihi, kan zo maar kloppen dat de snavels overal te groot zijn. Ik heb echt geen flauw idee. Op andere momenten zouden zulke schetsen eerlijk gezegd ook ergens diep achter in de kast of in de prullenbak belanden :') Maarja, ik moest nu wel iets voor dag 19 laten zien en dit was echt het enige wat ik toen gedaan heb.

Telpeva, ooh, dat is een erg mooi boek. Dat heb ik hier ook nog ergens liggen. Moet ik ook maar weer eens open slaan, want de laatste keer dat ik er in keek was toen ik nog helemaal niets met tekenen had. Dus zal er nu vast anders naar kijken.

Pagina 27

Jaaaa, laatste pagina :D

Seven, deze vind ik echt heel erg lief. Mooi zo met zo'n losse achtergrond en zo'n gedetailleerd vogeltje.
Mijn vogels vind ik zelf ook 3x niets hoor. En was het niet voor deze challenge, dan waren ze ergens achter in de kast of in de prullenbak beland :=

xTitanic, knap hoor! Vind al die lijntjes altijd zo leuk in jou tekeningen.

pompompom, ooh, ik vind de stijl van de haflinger echt heel erg mooi. Lekker losjes maar toch gedetailleerd.
Die in inkt vind ik ook mooi, al vind ik die denk ik net iets te grof, vooral bij de snuit. Maar doe het je zeker niet na!

eclair98, leuke kikker. Vind dat je hem ook mooi heb ingekleurd. Vooral de glans bij het oog is echt super gelukt.

AmyLyklama, Ik vind hem anders erg leuk! Mooie kleuren ook.

kallipooh, erg gaaf hoe je de achtergrondkleur gebruik hebt in je tekening. De ogen zijn ook echt heel levendig. Mooi, mooi, mooi.

Seven, mooi hoe je hem uit het blauwe laat springen. Het zwart (donker bruin?) maakt hem wel een beetje grauw. Denk dat als je daar een andere donkere kleur voor gebruikt had, dat hij nog levendiger zou zijn geweest.

----------------------------------------------------------------------------------------

En mijn werkje nog van gisteren. Het wilde echt absoluut niet! Had nog een potje structuurpasta 'Mixed fibre' gevonden en dat op m'n papier gesmeerd. Alleen blijkbaar absorbeert dat nauwelijks water. Daar kwam ik achter nadat ik de achtergrond met heel veel water had geschilderd. Maar aangezien het al laat was, had ik geen zin om te wachten totdat het droog was. Hierdoor mengde alle kleuren zich en werd het een bruine drab. Heb het uiteindelijk maar opgegeven. Alleen toen had'tie nog nauwelijks een kop, dus die even heel snel in elkaar geflanst. Achja, leermomentje voor de volgende keer :')

20/01
Afbeelding

sanneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:14

Jeetje Joey_lover, uitgebreide post. Dank je.
Heb je bij de beer ook met folie gewerkt? Ziet er echt gaaf uit.

Ik loop gewoon een dag achter, vanavond aan de slag.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:24

Beer <3

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:28

sanneb schreef:
Heb je bij de beer ook met folie gewerkt? Ziet er echt gaaf uit.

Nee, deze zonder folie gedaan, gewoon met de kwast.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 19:28

Gave beer inderdaad :j
Mooie kleuren heb je er in verwerkt

Je hebt helemaal gelijk over het zwarte in het vogeltje het is donkerblauw maar is veel te donker uitgevallen

Heb nog wat geknutseld vanmiddag
Afbeelding

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:07

@kallipooh, gaaf beest. Als je die eens wild tegen kwam haha.
@seven, Hij is leuk! Hier en daar niet heel strak, maar het water in waterverf is zeker goed teruggekomen.
@joey_lover, Ik vind hem heel erg mooi. Alleen hij valt een beetje weg in de achtergrond. Terwijl hij juist zo mooi is!
@seven, schattig vosje. Zag er laatst nog een op de fiets :D.

Nou, mijn tekening van de dag. Ik vind hem totaal niet goed gelukt. Dus ik heb besloten om hem morgen opnieuw te tekenen want het idee vond ik wel leuk.

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:11

Ik vind hem juist leuk, mooie glimmers in de sjaal

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 21:32

Heb wat weinig tijd deze keer dus een reactierondje komt later :)

11/180
Markers op A5
Cartoon van een van mijn woestijnratjes, Fudge

Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 21:45

Ik heb niet zo veel tijd vandaag, ik kan niet op iedereen reageren, dus vandaag alleen even snel een paar reacties voor de mensen die ook op mijn tekening hebben gereageerd :D

Telpeva: Heel gaaf, je airbrush auto! Heel knap, zeker voor een eerste keer! Ik heb weinig verstand van auto’s, dus voor mij lijkt ie prima te kloppen haha!

kallipooh: Ontzettend gaaf, heel mooi hoe de kleur van het papier in de jaguar (of is t een luipaard?) terug komt. Ik vind het contrast van het wit tegen de donkere kleur van het papier ook prachtig.

joey_lover: Heel gedurfd, de beer! Lekker grof en kleurrijk, hou ik van! De kop is inderdaad misschien net iets te abstract, maar een mooi beeld om naar te kijken :j

Telpeva: Fudge <3 Wat schattig! En niet alleen zijn naam maar ook de tekening :D Kan zo in een kinderboek!

Ik heb niet heel veel tijd gehad om aan een nieuwe strip te beginnen, maar omdat ik handen nog erg lastig vind heb ik daarmee eens geoefend. Dit was mijn tekening voor 20-1
Afbeelding

En vandaag, heb ik weer een naambordje af gewerkt.
Afbeelding

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 21:58

Die woestijn rat Telpeva, geweldig!

21/365
Vosje. Beetje misvormd :')
Afbeelding

sanneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 22:05

20/365
Afbeelding

21/365
Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 22:05

Wat een leuke vos, eclair :D Met acrylverf geschilderd? Jammer dat het papier daar een beetje van gaat bobbelen. Maar hij is leuk! De ingekleurde kikker ook, dat ziet er al beter uit dat de lineart. Vooral het oog is mooi geworden, met dat glimmertje :D

sanneb: prachtige paarden! Heel knap hoe je met een paar vegen zo'n paard toch zo mooi gedetailleerd weet neer te zetten!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 22:58

Annemiek
1 van je handen klopt niet de duim zit er incorrect aan :D
Verder lijken se allemaal goed
Je bordje is ook mooi gelukt

Leuke vos Eclair
Had de voorbeeld foto zo'n witte streep over de rug?

Mooi weer Sanne
De tweede lijkt op iets van wat ik in m'n hoofd had mooi dat witte

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 23:09

Ik heb hem uit mijn hoofd gedaan na veel plaatjes te hebben bekeken.