21/365
Acryl en potlood op papier.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tja, dat er op de andere bladzijde dan allerlei rare prut stond nam ik er maar bij. 
. Die ruiter hoort iets minder te kijken alsof ie z'n eerste les heeft en iets meer alsof ie je op wil eten (iets meer kleurverschil in het hemd en de ogen wat meer wit), er mist een stuk boom, een stukje paard en een stukje 'sjaal'. De cape daarentegen vind ik dan weer wel erg geslaagd. 
de schaduwen waren idd de bedoeling. Alleen de benen lukken mlg steeds niet zo goed..net als het oog de neus en mond .. en als ik nu terug kijk zijn ook de manen te donker en daar door nog al nep 
). Doel is in ieder geval om er 52 te maken in het jaar 2015.

.
. De sprookjes die er in staan zijn gewoon standaard sprookjes, met heksen, opgevreten mensen, zoekende prinsen en kinderen die vroeg wees worden. Maar dan op z'n Russisch.
) en met pastelpotloden kun je nog fijner werken omdat die potloodpunten hebben. Btw scanner en pastel gaat dan weer wat minder samen, tenzij je het niet erg vind om scannerplaten schoon te maken.
), en ja, dan klopt ie als een bus!
.

zijn beentjes lijken achteraan wel ietwat kort of komt dat door de hoek? En die van de Baba Jaga vind ik erg mooi, wel origineel waar jij je inspiratie vandaan haalt!

Ik vind het echt heel mooi en dat met oude waterverfjes en een dik penseel! hij doet mij een beetje denken aan de Vlaamse leeuw

)

Ik vind m wel een pittige uitstraling hebben!

)
marley93 schreef:Woops, was dus langer dan een week. Heb ondertussen wel stilletjes gevolgd!
@Yvanna: Goeie schets! Ik heb de foto niet gezien (als die er is?) maar ik vind m alsnog erg treffend.
@Dearlove: Ik vind m leuk! Misschien ietsje meer diepte erin, maar het hele plaatje vind ik erg lief.
@Laura: Wow, die is mooi zeg! Dat kleine beetje kleur erin geeft het ook echt een prachtige uitstraling.
@RenskeFrea: Gave houding! Misschien iets donkerder werken, want het is moeilijk zichtbaar, en dat is zonde.Ik vind m wel een pittige uitstraling hebben!
@Oliiviia: Heel mooi kleurgebruik, en leuke stijl!
@Pluizebolpum: Heel cool weer. Ik houd van de 'krabbeligheid' ervan. Zeker met deze houding gaat dat heel goed samen!
@Fnanne: Ja, ik ben gewoon fan van je werk. Ik vind ze stuk voor stuk gaaf.
Dan de mijne. Twee, deze keer. De eerste is het renpaard Augustin met zijn knuffelkrokodil. Ik kwam de foto op Pinterest tegen, en vond m zo leuk!
[ Afbeelding ]
En de tweede. Ik had deze foto al een tijdje op het oog om na te tekenen/schetsen (lees: al een paar jaar), maar heb het nog niet echt aangedurft. Nu dan toch maar eens door de zure appel heengebeten, en mezelf gedwongen niet te gummen. Misschien doe ik m aan het eind van het jaar nog een keer, om te kijken of ik vooruit ben gegaan. (Vraag me niet waarom het paard er zo bijloopt. Gekke bui?)
[ Afbeelding ]
maar ik ben deze week stil geweest, ik zat elders in het land en had geen internet. Wel weer zoals altijd gewoon braaf elke dag getekend, want ik ben bang dat ik uit gemakszucht af zou haken als ik dat niet doe. Ik zal even meerdere tekeningen tegelijk posten, en als ik wat meer tijd heb dan zal ik ook weer op het werk van anderen reageren!

Nu de zin nog....