Kwestie van smaak! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kwestie van smaak!

xTitanic schreef:Het is al vaak gezegd geweest door verschillende mensen maar waarom is dit topic nog niet op slot..
Zo kan iedere amateurfotograaf even een topic openen mij zijn of haar problemen. Nu geven we tips aan 1 persoon. Zij plaatst alleen haar foto's, dat is makkelijk zeg.. als het van mij zou afhangen doe dit topic dicht en plaats eens een algemeen topic daarover man man.. en dan nog, als je tips wilt maak dan gewoon een topic aan met 15 foto's en daar heb je ze. Of wil je alleen een topic voor tips om bekender te worden als fotograaf, algemeen topic, oké maar hier gaat het om 1 persoon en ja mij irriteert het en ja ik zal het ontstippen hoor en gewoon negeren maar wilde mijn mening even duidelijk maken.

KoudbloedKim schreef:Maar ook echt extreem.
De foto van zonsondergang had op beide laptops een soort lichte waas over zich, waardoor je gewoon alle aftekeningen kon zien, terwijl hij op de Mac gewoon mooi zwart is en je alleen een klein stukje van de vlek op de kont ziet.