Mear schreef:@_Sanne Dit staat op de tarieven pagina: "De reiskosten beginnen te tellen vanaf de 10e km vanuit 5561TT, daarna kost het €0,25ct per km." Misschien kan je de zin beter zo maken: Vanaf de 10e km vanuit postcode 5561TT zijn de reiskosten €0,25ct per km. Binnen de straal van 10 km reken ik geen reiskosten.
Bij Informatie - Honden, katten & overig: "Ik beschik over een aantal leuke attributen die met uw dier op de foto zou kunnen." Ik zou hier van maken: Ik beschik over een aantal leuke attributen die we kunnen gebruiken om de foto's van uw dier wat extra op te leuken.
Ik zag hele goede tips voorbij komen, maar deze 2 tips zou ik zelf nog net even anders verpakken
De 10e kilometer vind ik zelf een beetje raar klinken. Toen ik nog paardrijles bij mensen aan huis gaf, had ik dit in mijn advertenties staan "Binnen een straal van 10 kilometer zijn de reiskosten voor mijn rekening. Buiten een straal van 10 kilometer komen er reiskosten bovenop de lesprijs: 0,18 cent per kilometer gerekend vanaf postcode ..... in .... (woonplaats)." Je kan hier zelf je eigen draai aan geven, in combinatie met bovengenoemde tip, maar ik zou "de 10e kilometer" echt even veranderen 
Het stukje "om de foto's met uw dier wat extra op te leuken" zou ik persoonlijk niet gebruiken, want dat komt een beetje op mij een beetje onprofessioneel over. Ik zou er net wat verder op in gaan en er bijv. van maken: Heeft uw dier een favoriet speeltje, een prachtige mand, of een leuke halsband? Dan mag u dit gerust meenemen naar de studio, zodat we dit kunnen gebruiken tijdens de shoot. De foto's krijgen hierdoor een extra leuke en persoonlijk twist! Wanneer u zelf geen geschikte attributen heeft is dat uiteraard geen probleem, we kunnen er dan voor kiezen om gebruik te maken van de attributen die ik hier in de studio heb liggen. (Of zoiets)