35,- mooi contrast, oog mocht wel iets levendiger.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_l_amanda_l_ schreef:Century5: jammer dat de achtergrond maar leeg is, vind de highlights op de linker lynx (?) wel goed gelukt! Misschien iets over formaat en materiaal zeggen? €10
Wendy15 schreef:Wat is het probleem als je de achtergrond zwart maakt?De manier van
'kleuren' is verder heel anders en het is geen kopie van.... Zijn zoveel mensen die weleens de achtergrond bij een tekening inkleuren
Floran schreef:Century5: ik mis wat contrast, maar een scanner laat inderdaad een hoop weg helaas. wel is ook de verhouding niet helemaal oké. en een tip voor de ogen: zorg dat er altijd een glinstering en groot verschil tussen licht en donker is, dat maakt een tekening al snel levendig! nu zou ik er 10 euro voor geven.
Tessaa95 :ik kan hier idd ook niets voor geven nog. er is nog te weinig contrast, te crasserig inkleurd het oog is te groot en volgens mij ben je het onderste stukje van de sperriem vergeten in te kleuren? maar blijf oefenen!! (die onderste tekening bij ietjelover is overigens van mij;) )