Thanks allemaal, jammer dat ik miss Piggy niet mooi op de foto krijg. Mijn volgende project is de kikker. Mijn zoontje (3 jaar) is gek op kikkers, dus toen ik met het varkentje klaar was zei ie: mamma nou moet je de kikker maken. Moet alleen nog even groen katoen regelen, das de enige kleur die ik dus niet heb.
varkentje is super gaaf ik was gister op de 3e rij ofzo, en grote fout gevonden. hopla, nu weer opnieuw beginnen het is moeilijker dan ik dacht maar ik word wel al sneller
Nieuwe foto, is heel iets duidelijker dan de vorige. Ik ben gisteren ook in de fout gegaan bij de kont van het varkentje. Was de tel kwijt en heb het zelf maar een beetje geprobeerd op te lossen.
pres
Geplaatst: 11-02-10 10:49
Nou, de foto´s dan
Mijn olifantje....
Mijn pinguin. Ik had geen veiligheidsoogjes dus dan maar deze
Gelieve de foto's niet te gebruiken zonder toestemming van mijzelf
Laatst bijgewerkt door pres op 11-02-10 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb één lusje zo gemaakt als in die tutorial bij de octopus en daar heb ik het bij gelaten. Volgens mij voegt het in dit patroon weinig toe.
Ik heb net het boekje 'lieve diertjes zelf haken' binnen gekregen. Vanavond mijn olifantje afmaken en dan kan ik verder in het nieuwe boekje. Ben benieuwd, er staan leuke dingen in!
ik ben ook begonnen met haken. kon het nog niet, dus ben het mezelf nu aan het leren. kan nu de magic ring maken, lossen, vasten, vermeerderen en verminderen. alleen nog even leren wanneer je moet vermeerderen en verminderen
Ik mag nu zometeen weer gaan verminderen, maar dat lijkt me nog het moeilijkst, omdat je dan minder 'werkruimte' hebt? Ben benieuwd of het lukt Dan kan ik gaan beginnen aan de 8 pootjes en een gezichtje. Hij is mooi roze iig