Slechte en daarom kleine foto (het is nu sowieso te donker, en met kortsluiting in 1 lamp schiet het al helemaal niet op) Heb er in Photoshop nog wat van proberen te maken, zet morgen wel een grote goede (of in ieder geval betere) foto op DeviantArt.
@ Hierboven: Dit hoort hier niet, daar is het onderwerp [CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic tekenen *paarden* voor
Voor wie zin hebben een hond of langharige kat te tekenen, heb ik hier foto's Ik heb één actie foto van mijn hond, en alle foto's zijn op groot formaat te krijgen als je een berichtje stuurt. Nu zijn ze lichtelijk bewerkt, donkerder gemaakt etc, de orginele versie is normaal, niet te donker, niet te licht.
Eindelijk weer eens een klein beetje verder gegaan met de kat van Amanda Foto maken lukte niet zo goed vanwege te weinig licht, daarom 1 met en 1 zonder flits (komen nog meer lagen overheen, dit is een basis)
1234
Geplaatst: 06-11-09 23:29
Wil iemand mijn konijn tekenen? Hij is helaas vandaag ingeslapen
of als iemand de uitdaging ziet om dit gaas weg te werken (of alleen whoopie te tekenen) deze: Groot: http://i44.tinypic.com/2vmd5sn.jpg Heb evt nog genoeg andere foto's om de details te zien van bijv. zijn ogen of staart, die niet helemaal zichtbaar zijn.
heeft er iemand voor mij een dier uit Afrika een giraf, olifant, leeuw etc. ik ga nug even het internet doorspitten maar zou graa voor iemand willen werken (hoeft niet natuurlijk)