deze ga ik toch maar zetten, niet gelukt maarja: hoorde nog bij fjord:en mijn blont, moeilijker dan ik dacht,
Jouw blondje heeft het goed getroffen hoor! in een ferrari...Die van mij heeft minder geluk, die moet straten vegen, maar , wat doet ze nu fout? Al lijkt die niet meer echt op een paard
_Esther, ik vind je fjorden echt ge-ni-aal . Ik ga dit weekend ook weer eens wat tekenen, wil ook nog wel even de fjord doen, die zijn toch wel heel leuk om te tekenen .
er klopt niet veel aan, en heb er 6 minuten en 31( ) sec over gedaan, maar ik plaats m toch maar even.
Als ik het goed gevolgd heb:1 Vrolijk paard2 Paard in de regen3 Fjord4 Blond paardVolgende opdracht nog niet bepaaldcorrect me if I'm wrong...
Esther, je maakt echt hele mooie creaties, en dan te bedenken dat je dacht dat we niet serieus waren Ben benieuwd naar meer creaties van iedereen!
imd schreef:Esther, je maakt echt hele mooie creaties, en dan te bedenken dat je dacht dat we niet serieus waren Bedankt, en nog een keer sorry daarvoor, ik schaam me dood