[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 22:36

Verdrietig en nu sla je mij over....

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 09:28

Sorry! Bij deze:
sexy_back: Leuk dat je eens een konijn probeert! Ik vind het jammer dat de haartjes de zwarte achtergrond wat door laten schijnen, daardoor ziet het beestje er wat groezelig uit qua kleur. Verder netjes. €20

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 09:51

edelweis1 schreef:
HWK: 1) Heel erg mooi! (knip = mee eens!) De achtergrond toont ietwat te vlekkerig. €70

Dat zijn wolken Haha! , het is "Kate/ Evangeline Lilly" uit Lost Knipoog

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 11:29

Afbeelding

Mijn eigen AV hengstje Kalief

Materiaal: kleurpotlood op zwart fotokarton
Formaat: A4

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:53

Oneilltje79: minstens 200,- , prachtig schilderij en aansprekende stijl

Lontje: Dit doet werkelijk niemand je na. Onvoorstelbaar hoe je 't elke keer weer zo realistisch flikt €150,-

Fnanne: Je Anda is ontzettend mooi gemaakt, je grafiet vind ik ook erg mooi. Maar jou kleurwerkjes knallen er voor mij wel uit. grafiet €60,- Derwent €100,-

highwaykind: hele sprekende portretten, erg knap gedaan €80,- per portret

sexy_back: het geheel oogt voor mij wat plat, in de haartjes zou meer kleur/diepte kunnen. Je bent wel goed op weg! €20,-

_Malu_ : Tot aan zijn neus vind ik het een ontzettend mooie tekening, hele aansprekende stijl. Alleen valt de neus hier voor mij buiten de boot, die vind ik niet mooi uitgewerkt. Toch '€40,- De tweede geplaatste vind ik de verhoudingen niet kloppen, daar zou ik nog even mee oefenen.

rooslovertje: Ik vind jou stijl echt heel liefelijk en illustratief jammer van het vrij kleine formaatje! €30,-

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:59

janique schreef:
_Malu_ : Tot aan zijn neus vind ik het een ontzettend mooie tekening, hele aansprekende stijl. Alleen valt de neus hier voor mij buiten de boot, die vind ik niet mooi uitgewerkt. Toch '€40,- De tweede geplaatste vind ik de verhoudingen niet kloppen, daar zou ik nog even mee oefenen.

De tweede tekening ziet er idd vrij maf uit zo op de foto, vooral het stuk oog oor ziet er scheef uit en te groot. Op het origineel ziet dit er minder uitgerekt uit. Denk dat het beetje scheve foto is. Bloos

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 00:54

Afbeelding

hier een wat betere foto. Nu lijken de verhoudingen niet zo raar meer. Ik ook altijd met m'n scheve foto's Bloos Bloos *schaam schaam*

hoefnagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 21:55

Nog een poging Knipoog

Pag. 21:
Horsefury: Mooi! Misschien wat grof van structuur, maar dat kan ook je stijl zijn natuurlijk Knipoog . € 25,-.
Plaudar: Wauw! Echt prachtig, ik heb geen verder commentaar. € 30,-.
Colorado: Leuke stijl, maar je werk bevat wat weinig detail. € 20,-.

Pag. 22:
Annetje: Je hebt een aparte, maar leuke stijl. Ik vind het ontzettend leuk hoe je omgaat met allerlei verschillende, felle kleuren. Ik denk dat de een er veel meer voor zou willen geven dan de ander.
Ik denk dat je voor ze alledrie ongeveer € 30,- kunt vragen (per stuk dan hè Knipoog )
Cyntje: Leuk gedaan, ook mooie kleuren gebruikt. € 35,-.
Rooslovertje: Ik heb het idee dat er iets niet klopt, maar ik weet zo niet wat (de nek lijkt wat dik misschien?), maar verder vind ik hem heel mooi. Ook vind ik het knap dat je zo met grafietpotlood kunt tekenen (ben ik namelijk niet zo goed in Tong uitsteken ). € 15,-.
Alena: Wat een schattig veulentje! Heel mooi gedaan. Ik vind alleen het lijfje wat licht van kleur en ik vind het net lijken alsof de rechterkant van het hoofdje in het lijfje 'overgaat' zeg maar. € 15,-.
Plaudar: Wauw, supermooi! Echt heel netjes gedaan. Ik denk ongeveer € 35,-.
x_britjj_x:
1) Leuk gedaan, ik vind het alleen jammer dat je er geen vachtstructuur aan hebt toegevoegd. €15,-.
2) Deze vind ik het mooist, ik vind de houding en de manier van werken echt goed. € 25,-.
3) Deze vind ik ook mooi, maar minder dan de andere twee. Hij is slordiger en bevat minder diepte. €7,50.

Pag. 23:
highwaykind: Kwijl Wauw! Die ogen zijn echt geweldig! Deze is echt supermooi! Ik ga met de rest mee, minstens € 80,-.
_likepink_: Probeer goed te kijken naar de foto, en niet te snel te werken. Nog even dooroefenen.
GalopRacer: Probeer ook goed naar de foto te kijken, en probeer er wat meer diepte in te verwerken. Ook nog even geen geld. Maar als je zo doorgaat komt dat zeker goed.
Alena: Heel mooi, leuke positie ook. € 20,-.
Wendy15: Mooi gedaan! Je hebt veel aandacht voor detail en ik vind het ontzettend knap dat jij een mens zo kunt tekenen. € 25,- tot € 30,-.

Pag. 24:
Fiffil: Je hebt een erg aparte stijl, maar wel leuk. Als je een liefhebber weet te vinden kun je er denk ik veel voor vragen. Ik zou er zelf € 30,- tot € 35,- voor geven.
Mirte_: Ook weer een aparte stijl, maar ik vind hem wel ontzettend mooi! € 15,-.
Sexy_back: Ik vind hem erg leuk, maar de verhoudingen lijken niet helemaal te kloppen. € 20,-.
Janique: Kwijl Prachtig! Je hebt echt ontzettend veel details erin verwerkt, wat ontzettend veel diepte erin maakt. Ook een leuk onderwerp! € 60,-.
Cyntje: Mooi portret! Ik denk ongeveer € 30,-.
Fiffil: Mooi gedaan! € 25,-.
Ciinderella: Heel leuk, alleen jammer dat je de ogen niet zo goed kunt zien, maar dat ligt neem ik aan aan de foto Knipoog . € 20,-.
Fiffil: Supermooi! Hij heeft echt zo'n blik van: "Grr, ik zal je krijgen!" Haha! , haha. Ook € 25,-.

Ik ga een andere keer verder Haha! , want ik wordt nu een beetje scheel van het staren naar het scherm Tong uitsteken

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 13:14

Oeps, ik heb nog heel wat in te halen! Bloos!

Blz. 19

Highwaykind: Hij is heel mooi geworden, de oogjes hebben veel uitstraling en de vacht is mooi zacht. €40,-
Saul: Mooi in verhouding, maar er mag veel meer contrast in. Koop eens B-potloden, dan kun je veel meer contrast in je tekeningen aanbrengen. €10,-
Sara0: Mooi, maar ten opzichte van de man heeft het paard wat weinig contrast. €10,-
nevony: Als opzet is hij erg leuk, maar omdat het meer een opzet is, lijkt me, denk ik dat je er weinig voor kunt vragen. €5,-

Blz. 20

Cyntje:
1. De uitstraling vind ik prachtig, ook de vacht is erg goed gelukt. Echter vind ik de neusbrug te vlak. €30,-
2. Erg mooi, je hebt de kleuren er goed in verwerkt! €60,-
XxLietjuhxX: In de veren mag je veel meer contrast verwerken. Ook de jongen zijn echt te onduidelijk. €5,-
Highwaykind: Gaaf, maar er kan wel meer detail in, zoals haarstructuur en de oren kunnen ook gedetailleerder. €50,-
Fnanne: Wat heb je mooi met die kleuren gewerkt! Wow! Echt prachtig! €150,-
Rooslovertje: De ogen heb je mooi gedaan, maar het geheel is wat vlekkerig. €30,-
WannieSannie: Leuk hoor, maar je mag de manen wat duidelijker aangeven. €20,-
Fiffill: Prachtig, vooral de hoofdstel is echt mooi geworden! €50,-
Sexy_back: De pose spreekt mij niet aan, ook mag je wat meer detail erin verwerken. €10,-
Colorado: Hij is nog niet helemaal af, of wel? Knipoog €15,-
Lontje: Ongelofelijk. Echt ongelofelijk. Wow! €200,-
Fiffill: Mooie details, maar het oog heeft wat weinig uitstraling. €20,-
Astridjhu: Hij is wat plat, maar spreekt wel. €15,-
Cyntje: Erg mooi gedaan! €20,-

Blz. 21

Elanor: Jou heb ik al lang niet meer gezien met een tekening! Erg mooi geworden! €60,-
Plaudar: Mooi gedetailleerd, het oog spreekt! €40,-
XxLietjuhxX: Wederom mag er meer contrast in je tekening. €15,-
HorseFury: Ik vind hem wat viezig, vegerig. Wel erg gaaf, ook dat je er blauw in hebt verwerkt. €30,-
Plaudar: Ik vind de maantop er wat te veel uitspringen. Het oog vind ik te weinig opvallen. Wel mooi verder! €30,-
Colorado: Je zou zwart en wit iets meer in elkaar mogen laten overlopen. Verder goed gedaan. €20,-

Blz. 22

Annetje:
1. Mooi gedaan, leuk bedacht! €40,-
2. Vooral de vleugels vind ik echt goed gedaan! €90,-
3. Ik vind de kleur niet zo mooi, ook is het oog wat dof. €20,-
XxLietjuhxX: De neus kan weer wat meer contrast gebruiken. Het oog is wat plat. Verder goed gedaan. €15,-
Cyntje: Mooi gedaan, de uitstraling is mooi. Lachen €45,-
Rooslovertje: De verhoudingen kunnen beter, verder goed gedaan. €15,-
Alena: Hij is lekker donzig! Mooi gedaan! €30,-
Plaudar: Goed dat je met 2 kleuren zo'n mooie tekening kan maken! €50,-
x_britjj_x Je tekeningen doen het niet meer bij mij.

Blz. 23

Highwaykind: Prachtig! Ik kan niet anders zeggen! Wow! €100,-
_likepink_: Nog even dooroefenen, neem wat meer de tijd voor je tekening. Knipoog
GalopRacer: De verhoudingen kloppen niet helemaal en er mag meer schaduw en detail in. €5,-
Alena: Gaaf, wel mag je die takjes(?) wat duidelijker maken. €30,-
Wendy15: Hij is écht prachtig geworden Wen, wauw! €60,-

Blz. 24

Fiffill: Ik vind hem wat slordig, maar wel erg leuk bedacht! €35,-
Mirte_ Leuk dat je experimenteert met kleur. Leuk, zo schetserig. €15,-
Sexy_back: Ik vind hem te plat, er mag meer detail in het witte gedeelte. €20,-
Janique: Oeh, hij is echt leuk geworden! Je stijl is echt gaaf! €80,-
Cyntje: Dat hoofdstel is prachtig! Ja Verder vind ik hem een beetje te oranje. €35,-
Plaudar: Prachtig, in elk opzicht. €50,-
Fiffill: Het oogje is wat dof, daarentegen is de vacht prachtig geworden. €40,-
Ciinderella: Gut hij is leuk geworden! De tong mocht wat meer roze, maar verder super! €70,-
Fiffill: Wat kijkt hij lekker sluw. Vork €40,-

Blz. 25

Oneilltje79: Lekkere Laura-stijl weer! €250,-
Lontje: Wát een kleuren, geweldig! €250,-
Fnanne:
1. Heel erg mooi, weet verder niet veel te zeggen. €80,-
2. De kleur papier heb je super uitgekozen, je hebt er ook heel mooi op ingewerkt! €300,-
Highwaykind:
1. Ze heeft een prachtige blik. De nek vind ik wat te hard. €50,-
2. Heel mooi, jammer dat alleen het gezicht te zien is. €50,-
Sexy_back: Jammer dat er nu alleen in dat achterpootje blauw zit. Ik had het óf weggelaten, óf meer verwerkt in de tekening. €20,-
_Malu_: Ik vind de foto wat te onduidelijk. Van wat ik kan zien €30,-
Rooslovertje: Je gaat goed vooruit! Oogje mag wat sprekender. €30,-

Blz. 26:

_Malu_: Het oog is wat dood. €30,-

Pff, eindelijk weer bij!

Hier nog 1 van mij. Juist het krasserige geeft hem iets schetserigs, vind ik. Dat vind ik zelf mooi.

Grafiet op A4, zonder gum te gebruiken. Half uur tijd.

Afbeelding

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 13:56

Evelijn_ schreef:
Oneilltje79: Lekkere Laura-stijl weer! ]

De 1e in dit topic die mijn schilderij niet op naam van mijn paard zet. (typisch Oneill Knipoog )
Clown

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:25

Zo, hieronder weer even wat bijgetaxeerd:

Pagina 24

Fifill: Schitterend, heel erg opvallende stijl. De haren zouden ietsje meer in de stijl van het gezicht mogen, maar het doet absoluut geen afbreuk aan het schilderij. 60,-

Mirte_: Mooi dat je dit met blauw nog zo realistisch kunt maken. Het hoofd zou echter misschien iets naar voren geplaats mogen worden, zodat het been wat beter naar voren komt in vergelijking met het hoofd.Nu is het hoofd wat opgekropt, imho. 15,-

sexy_back: Netjes dekkend geschilderd, maar niet helemaal mijn stijl. Ik mis details, alhoewel het op zich wel in het plaatje past. 15,-

janique: Prachtig! Geen commentaar, heel mooi zacht geschilderd! 100,-

Cyntje: Ook niet helemaal mijn stijl, maar wel heel mooi scherp getekend. Het hoofdstel is mooi, maar de vacht en kleur van het paard is wat eentonig. 25,-

Plaudar: Prachtig, alleen jammer dat de neus wat groot is. Kan ook zijn dat dat aan het paard ligt, doet verder geen afbreuk aan de tekening. 20,-

Fifill: Heel mooi, die wolf, plaatje komt me heel bekend voor (heb ik zelf ook eens een tekening van gemaakt *LOL* ). 30,-

Ciinderella: Mooi gedaan, jammer dat het hoofd en het zwart zo donker is. De helft valt hierdoor een beetje weg. 20,-

Fifill: Je hebt wel stijl! goede blik in de ogen, jammer dat rechteroog wat vreemd lijkt. 40,-

Pagina 25

Oneilltje79: Apart! Zeker niet verkeerd, heeft heel explosief effect. 50,-

Lontje: Ik zie hem zo uit het scherm vliegen Haha!. 75,-

Fnane: Geen commentaar, schitterend! 85,-

Fnanne: Ook deze maal, geen commentaar, de schetslijnen maken het helemaal af! 150,-

Highwaykind: Alsof het licht eraf straalt Haha!, zo echt. 95,-

Highwaykind: Jammer dat de trui zo diepteloos lijkt, kan aan plaatje liggen. Verder weer schitterend portret, heel veel expressie! 50,-

sexy_back: Erg jammer dat het konijn niet zo dekkend is getekend, het zwart schijnt er nogal doorheen. 10,-

_Malu_: Heel mooi! de structuur van het doek/papier heeft een heel grappig effect op de tekening! 50,-

XxLietjuhxX: Mooi kalfje, jammer dat het zwarte zo "vlak" lijkt, maar dit kan ook weer aan de foto's liggen. 25,-

Rooslovertje: Mooi, had iets dekkender gemogen. 30,-

Pagina 26

_Malu_: Alweer mooi, alleen lijken de oren te hoog te zitten. 40,-

Evelijn_: Goed potlood werk! Het hoofd lijkt alleen imho erg breed, ligt dat aan de pony of niet? 30,-

Hieronder nog een werkje van mij:

Afbeelding

Formaat zit tussen A4 en A3 in, waterverf.
(hier een link voor groter formaat: http://aycu13.webshots.com/image/34892/2000410838346860027_rs.jpg )

Ik zal later nog wat meer bij taxeren, ben er nu even zat van Vork .

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 17:36

Evelijn_: Knap gedaan in zo'n korte tijd! Maar volgens mij is tie nog niet helemaal af?

Horsefury: Leuk schilderij. Alleen vind ik het jammer dat de beentjes wegvallen en z'n koppie lijkt mij iets te klein. 45 euro

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Formaat: A4
Materiaal: kleurpotlood op zwart fotokarton

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 17:40

Leuk topic, niet dat ik kan tekenen, maar ik taxeer wel even deze Lachen

Malu
1e foto:
Mooie hals, mooie kleuren: 30/35.-

2e:
Neus word iets te donker linksonder: 20.-

3e
Aansprekend hoofdje, vind het kleurtje niet zo mooi:

15,-/20.-

Dit is mijn keus Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 00:03

en weer eens wat werk van mij Lachen
taxeren heb ik laatst een heule lijst gedaan, (ergens op deze pagina nog geloof ik) de gene die daarna tekeningen hebben geplaatst, taxeer ik een dezer dagen Lachen

Afbeelding

Afbeelding

beide werkjes op a3.
eerste werkje zon 10 uurtjes
tweede is zon 14 uurtjes besteed Lachen

MlieZ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 00:26

ik zal binnekort bijtaxeren.
is nu beetje te laat voor Knipoog
wil toch even mijn schilderij posten.

Olieverf; 65x40 cm; 20 uur tijd

Afbeelding

bedankt alvast!
-x-

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 19:45

astridjhu: tekening 1: Erg gaaf gedaan. Vooral het snaveltje vind ik mooi gedaan. 60,-
tekening 2: Op zich best een leuke tekening, maar ik vind hem iets te kleurplaatachtig. 30,-

MlieZ88: Wauw! Echt prachtig gedaan. Die sprekende ogen en dat zachte neusje. Echt super gedaan! 180,-

Afbeelding

A4 formaat
kleurpotlood op zwart karton

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:54

_Malu_: Ik vind het moeilijker om deze foto te beoordelen, aangezien de flits zo duidelijk te zien is. Techniek ziet er goed uit. Het oog komt alleen zo zwart over in verhouding met de rest. €25
Evelijn_: Mooi gemaakt, ik zou alleen de hals iets meer uitwerken, want anders is het contrast tussen wit en zwart erg groot. €20
HorseFury: Let goed op je verhoudingen, ik vind je werkwijze erg origineel en leuk. €25
_Malu_: 1) Deze vind ik werkelijk prachtig! €40
2) Knap zeg, zwart op zwart. €40
3) Deze komt iets krasseriger over dan op de anderen. 25
astridjhu: Mooi gemaakt, fijn kleurgebruik. Voor allebei €15
MlieZ: Heel knap, ik vind het trouwens ook knap dat je met olieverf werkt, want dat vraagt veel geduld. Achtergrond vind ik alleen wat minder, dat leidt een beetje af. €100
_Malu_: heel erg mooi, ik vind het een heel mooie compositie! Let wel op de neus, deze is wat uit vorm. €60

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 21:23

weer even bijtaxeren Tong uitsteken
als ik te laag of te hoog taxeer graag even zeggen, want ben hier zo slecht in Nagelbijten / Gniffelen

_Malu_
niet helemaal mijn stijl. Je hebt een hele harde tekenstijl. Ik ben meer van het zachtere Lachen
toch érg mooi!
40 euro Ja

rooslovertje
je hebt een hele lieve stijl, vind deze tekening ook wel erg geslaagd!
45 euro

_Malu_
weer een mooie tekening!
35 euro

Evelijn_
Mooie tekening, en dat zonder gum! Wow!
Knap, ik gebruik mijn gum heeeel vaak Tong uitsteken
30 euro

HorseFury
Erg mooi! Jammer dat zijn ene voetje “wegvalt“
40 euro

_Malu_
wauw die eerste Wow!
dit is de mooiste die ik van jou heb gezien Ja
de eerste zon 55 euro
de tweede valt heel donker weg.. 35 euro
de derde vind ik persoonlijk toch weer te hard 40 euro

dan kom ik zelf daar ga ik dus niet reageren :’)

MlieZ88
Heel mooi! Heel aarbaar zacht neusje Lovers
80 euro

_Malu_
de borst oogt wat raar in mijn ogen? (kan door mij komen, ben kapot na deze week school Nagelbijten / Gniffelen )
vind het heel mooi gedaan Ja leuk met dat tuig zeg!
65 euro

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 23:58

Afbeelding
Pastelkrijt op A4

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 22:58

Wendy15 : Ik vind de neus een beetje raar. Het voor ons rechter neusgat zit te laag , waardoor het lijkt of het gezicht scheef is. De schaduwen en dieptewerking vind ik wel erg mooi gedaan! 40,-

Afbeelding

IJsvogel op A4 formaat

Materiaal : kleurpotlood op zwart karton

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 11:40

Acrylverf op doek, 30 x 40 cm.
Afbeelding

Ik taxeer later weer even bij Lachen

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 20:33

Fiffill: Heel apart..., maar wel super cool! 65,-

Mijn laatste 3 tekeningen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alle 3 op A4 formaat.

Kleurpotlood op zwart karton.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 22:23

Afbeelding
A4, Grafiet

Alvast bedaaankt Haha!

_Malu_ : €25,- Beetje krasserig, verder erg leuk!
Evelijn_: €30,- Erg gaaf! Alleen lijkt hij wel een beetje uit verhouding?
HorseFury: €50,- Enorm gaaf! Het aquarel past er mooi bij en het straalt actie uit, erg gaaf!
_Malu_: 1: €25,- Ik vind hem een beetje krasserig en gelig, maar denk dat het door de foto komt..
2: €35,- Mijn absolute favo van deze 3 erg gaaf zo op dat zwart! Ja
3. €30,- Ik denk dat je iets meer tijd aan de manen had kunnen besteden, ik vind die wat krasserig, verder issie niet overal helemaal dekkend heb ik het idee..
Astridjhu: 1: Gaaf! Echt zo'n eendvachtje! Ja Vind het oog wat platjes maar de snavel is echt! Lovers €45,-
2: Ik houd van jou vissen! *probeert nog wat te verzinnen om te typen maar weet niets te bedenken Clown Tong uitsteken €50,-
MlieZ88: Ik vind hem iets té realistisch, lijkt echt net een foto, de manen alleen niet, die passen er niet echt bij. €80,-
_Malu_: Je ziet je echt alleen op deze pagina naar beneden toe al verbeteren, wat teken jij trouwens godsjezus veel! Bloos! Zou willen dat ik dat deed Tong uitsteken Mijn favo tot nu toe! Ja €75,-
Wendy15: Enorm gaaf! Zie nu wel goed dat ze zingt Schijnheilig Tong uitsteken Echt heel gaaf, alleen neus is beetje scheef en dat was op de foto niet zo geloof ik, maar anders had ik het niet opgemerkt, echt enorm gaaf wen! Haha! €80,-
_Malu_: €30,- Vind hem minder dan de rest.. Weet verder niet veel nuttigs te zeggen Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig
Fiffill: Wow! Hebben!! Erg gaaf, mooie dieptewerking en en hebben gewoon Schijnheilig €90,-
_Malu_: Vind deze minder sorry, er staan mooiere van je op deze pagina! Ja
1: €25,- Hij is niet dekkend en dat stoort verschikkelijk, ook is hij wat krasserig..
2: €35,- Oogje, kruin, enz is heel gaaf! Vind deze de mooiste uit deze reeks Ja
3: €30,- Hmm, je ziet de ogen bijna niet en de neus ook niet, mede door de rimpels, borst vind ik het beste gedaan Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 22:31

Wow! zoveel? had ik neit verwacht Tong uitsteken
van malu_ vond ik ook al zoveel Tong uitsteken

wendy15: gaaf Wow! vind hem heel mooi gemaakt Ja geen commetaar 75 euro.

malu_ mooi gedaan, vind dat harde eigenlijk toch wel iets hebben (waarschijnlijk vond ik het eerst appart, omdat ik dit soort tekenen niet ken, vind het toch wel erg gaaf Haha! ) 40.

fiffil, erg gaaf zeg Wow! zei het in je topic ook al, deze is echt om te Lovers 75 euro (aangezien het iets was uit een film geloof ik?)

malu_:
1: deze vind ik minder, hij kijkt ietsje scheel, en de wenkbrauwen kloppen niet helemaal gelijk. (ik herken er brad pitt in klopt dat? ) vind hem toch erg gaaf! knap dat je mensen aandurft! 25 euro.
2: de mooiste die ik van je heb gezien Wow! 60 euro Ja
3: deze lijkt een beetje uit verhouding, kan dat kloppen? hij komt over als een lekkere stevige robuste hond Lovers 30 euro.

isa: erg gaaf! ik had de foto gezien, en vind hem super lijken! vind de vacht mooig edaan Ja 50 euro (jammer dat hij op a4 is Tong uitsteken )

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 22:56

Wendy15: Volgens mij zijn de verhoudingen niet helemaal juist, het onderwerp vind ik wel in een prachtige sfeer weergegeven! Pas op met zwarte schaduwen, maak ze liever bruin, anders wordt het gezicht zo 'lijkwit', dat is zonde! €40
_Malu_: Pas op dat je niet te krasserig wordt in je tekeningen, dat maakt het zo afgeraffeld, terwijl je wel een fijne techniek hebt. Probeer details als ogen er ook echt uit te laten komen en niet weg te laten vallen door andere kleuren, ga ook kijken naar kleurverschillen binnen een kleur, waardoor je echt meer vorm in je dier krijgt. €20
Fiffill: Wat een leuk plaatje! Ik vraag me af wie deze engerd in de kamer wil hangen, maar dat komt vast goed Lachen. Je kleurgebruik is prachtig! €50
Malu: Je kleurcontrast hier is erg mooi. Ik vind het ook hier weer te krasserig worden, een gezicht is meestal toch een stuk gladder en gaver, probeer dat ook weer te geven in je tekening. Ik weet niet of het je stijl is, anders heb ik niets gezegd! Let op de nek! €25
Heel mooi! Ik denk dat je foto niet helemaal scherp is, zonde, want deze ziet er minder krasserig uit en hier is je kleurgebruik erg goed. Fijne compositie, mooi oog. €50
Probeer echt tijd te nemen voor je werk, hier ook: je zou de plooien veel mooier kunnen uitwerken, aangezien je dat in je andere werken wel meer doet. Verder leuk onderwerp! €15-20.