niceboy16 schreef:Geen idee waar het is gezegd dan, of ik heb er overheen gelezen. Het lijkt mij eerlijk gezegd logisch, omdat dit topic meer in een soort wedstrijdverband is dat er maar een iemand commentaar geeft, omdat er anders nog dingen veranderd kunnen worden, maar dat is dan mijn mening.
Iedereen staat het vrij om commentaar te geven, jij verzint regels die er niet zijn. Als je de regels niet kent, roep dan ook niet aub. 
Karoliefje_ schreef:je mag best zeggen wat je ervan vindt, maar het is niet de bedoeling dat jij ze beoordeeldt. als je even de eerste pagina, het eerste bericht leest snap je misschien wat de bedoeling is?!
De winaar maakt de uitslag. steeds opnieuw.
Wildwings schreef:Je mag de gedichten dus best beoordelen (= je mening erover geven), alleen je mag niet kiezen wie het volgende woord uitzoekt
Karoliefje_ schreef:Inderdaad wildwings.
Nu moet ik 't zelf weer opzoeken, in 't vervolg kan je ook zelf even terug kijken in het topic als je me niet gelooft.
niceboy16 schreef:Maar mag ik vragen waar jij je mee bemoeit? Je komt hier alleen binnenwaaien en commentaar geven als er iets word gezegd wat in jou ogen niet goed is, en dan meestal door Karolien of mij, maar zelf gedichten posten doe je vaak niet, en dat is waar dit topic voor bedoeld is. Dit is hetzelfde als in het gedichtentopic...
Dat ik niet meer post, betekent niet dat ik niet meer meelees of niet meer mee mag lezen, ook niet dat ik ineens niets meer mag zeggen. Als ik dingen die die niet kloppen, zoals dat jij regels verzint die er niet zijn, staat het mij vrij iets te zeggen. Dat dat vaak dingen zijn die ik jou of Karolien zie posten.. ga eens bij jezelf te raden hoe dat zou kunnen komen, zou ik zeggen? 
Niceboy16 schreef:Karoliefje_ schreef:
De winnaar van het vorige woord mag dan iedereen tips en commentaar geven. en een de winaars een éérste, tweede en derde plaats geven
---
Daarom zei ik dat, hier staat wat ik bedoel eigelijk
Maar daar staat niet dat het de bedoeling is dat ALLEEN de winnaar commentaar geeft en verder niemand, wat jij dus zojuist zegt, want dat is gewoon niet zo.