Het shirt staat op de website! En de mutsen staan er ook weer op, heb stiekem toch wel zin in wat koeler weer. Ik ben ook bezig met een tasje van de hekster, een zwart katoenen tasje met bodem. Ben daar erg benieuwd naar!
Ik ben weer lekker bezig, nu aan de vinking:
Hopelijk vergeven mijn reenactorvrienden me voor het helmpje
Deze reenactorvriend vergeeft je Vind m nu al geweldig, kan niet wachten om m op een shirt te hebben
Unwritten
Geplaatst: 23-09-24 14:58
Oh ik vind die ook echt heel leuk, die zou ik wel als notitieblokje willen hebben ik vind het notitieblok met de duikduif ook zo leuk en de Hekster ook
Mariett
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-24 19:18
Hahaha Femke_Tweety ik dacht eerst dat ik misschien "omda 'k het goudvink" wilde doen, maar die kan dan alleen in Groningen. Ik vond de goudvink ook wel een goede vinking
Echt super leuk vikawiek! Mijn grootste privacymaatregel is dat ik vergeetachtig ben dus ik link de namen niet goed bij de bokkers, het is altijd weer een leuke verrassing dat hij dan bij een bokker eindigt.
Gek genoeg gaat het notitieboekje niet heel goed Unwritten! Ik vind hem zelf ook super leuk, maar denk niet dat ik er meer van ga maken met andere designs.
Ik denk dat hij zo af is
Femke_Tweety
Geplaatst: 23-09-24 19:20
En nu gewoon voor de gein 1 met een ijsvogel ernaast op die tak,
Hahaha ja die suggestie heb ik eerder gehad! Het is dat ik echt alleen Nederlands doe Maar iets met een ijsvogel lijkt me wel leuk.. alleen er is niet echt een grap mee te verzinnen geloof ik.
Hij staat ook al op een shirt ik heb ondertussen zoveel shirts dat ik niet weet of ik hem zelf ook wil, haha. En ben nog steeds bezig met een andere manier van de shirts verkopen/inkopen maar het is zo ingewikkeld met al die maten en dingen!