Wauw! Het doet me een beetje denken aan een vroege Van Gogh
PotjeMayo
Geplaatst: 30-03-24 15:51
Vanmiddag bij de action alcohol markers gekocht, wil toch weer wat meer bezig met tekenen. Zijn er mensen hier die dat gebruiken die tips hebben? ( ik heb al wat gegoogled en ik weet dat het natuurlijk geen prof kwaliteit is )
Ik begin dinsdag en ben de komende twee maanden daarmee zoet
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 31-03-24 15:56
Techniek oude meesters
Leuk! Benieuwd hoe je het gaat vinden
Volgen er mensen hier ook Project Rembrandt?
Malenka
Geplaatst: 31-03-24 23:12
Ik kijk ook. Maar vergeet dat soort dingen vaak. Dus het kan zomaar zijn dat ik aan het eind in 1 keer alles kijk oid.
Vandaag is het niet gelukt hem af te krijgen. Ik pakte namelijk verf, de fles zat verstopt, ik drukte iets harder en toen vloog hij uit elkaar en zaten overal roze verf spetters...
Dus ik ben tot hier gekomen deze maand. Ik ga hem nog wel afmaken. Maar de challenge heb ik niet gehaald.
Balen, maar kan gebeuren en vooral lekker de tijd nemen, en als je zin hebt vooral laten zien. Het is leuk om te inspireren met de prompt maar het hoeft natuurlijk niet af
Ik zal morgen het nieuwe thema posten
Django_Mette
Geplaatst: 31-03-24 23:52
Ik heb mijn challenge ook niet af gekregen.. Ik ben begonnen aan een Pug en de bedoeling was dat die een madeliefje op zijn neus zou krijgen. Mijn eigen hond is echter ziek geworden en die hebben we gisteren in laten slapen.. Het voelt nu te confronterend om ermee verder te gaan
Hier overigens ook iemand die project Rembrandt kijkt. Blijft een leuk programma en ik vind sommige werken van de oude meesters echt facinerend mooi gemaakt.
Kaatastrof
Geplaatst: 01-04-24 10:39
DjangoMette, heel veel sterkte gewenst...
Wat de challenge betreft - zouden jullie de finale resultaten kunnen doorsturen naar me in PB? Dan maak ik een topic.
Wie neemt overigens de challenge van deze maand op zichzelf?
Ik heb ook mijn stuk niet kunnen afmaken Veel te ambitieus + geen tijd meer genoeg daardoor helaas. Misschien dat ik nog een vlug werkje maak als vervanging vandaag.