[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poekkie

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:42

Hmm ja maar hij was 4 jaar met Vera geweest tot 2 weken terug? Lijkt me dat er dan toch niet zo veel vriendinnetjes tussen gepast zouden hebben :D

Ik ben benieuwd welke beslissing ze zal maken! Hoop niet met Jeff mee, want die lijkt nogal stoned te zijn. Maar vluchten is ook niet zo gemakkelijk daar. Naaat de receptionist gaan zitten en vragen de politie (of een taxi) te bellen en wachten tot die gearriveerd is? Hopelijk komt Joshua nu niet toevallig binnen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:53

Poekkie schreef:
Hopelijk komt Joshua nu niet toevallig binnen :')

Voor Joshua hoop ik dat hij überhaupt nog ergens binnen kan komen _O-

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:14

Talietjuh schreef:
Poekkie schreef:
Hopelijk komt Joshua nu niet toevallig binnen :')

Voor Joshua hoop ik dat hij überhaupt nog ergens binnen kan komen _O-

Hopelijk voor hem viel Jurgen voor zijn gespierde torso en alles wat er aan hing :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:20

Die reactie is geniaal Poekkie :')

In de lift bedenk ik mij dat je voor de liefde altijd voor iemand door het vuur moet gaan en dat wat ik voel voor Jeff, ik nog nooit eerder gevoeld heb.

Ik voel weer dat onoverwinnelijke gevoel, dat ik ervoer bij Jeff, terug denkende, aan de fijne momenten samen.

Daarbij kunnen gebeurtenissen altijd anders lijken, dan hoe ze in werkelijkheid zijn.

Mocht Jeff mij gezien hebben, toen ik tegenover de naakte Joshua stond, had hij misschien gedacht, dat we met elkaar naar bed waren geweest.

In werkelijkheid had ik slechts één foute gedachte gehad over Joshua. Zo kan het natuurlijk ook met de gebeurtenissen rondom Jeff zijn.

Waarschijnlijk wilde Joshua wél meer en liet ik mij verleiden door de spanning van het moment, waardoor de gedachte aan Joshua en mij op het zand even door mijn hoofd spookte.

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik heel nieuwsgierig ben naar hoe het is, om samen met iemand te vrijen, omdat ik dit nog nooit gedaan heb. Zelf weet ik niet zo goed wat mij bezielde, maar wat ik wél weet is dat mijn hart bij Jeff ligt en absoluut niet bij Joshua.

Even denk ik weer terug aan Joshua, met zijn zeer aantrekkelijke lijf. Hopelijk gaat het wel goed met hem.

Het idee straks Jeff weer te zien, maakt mij intens blij.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:52

OMG ze gaat terug naar hem..... meeeerrrrrr het is nog geen 17:00 uur, meer meer meer

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:08

Argh was een te klein stukje! Haha

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:15

:)F please nog 1 stukje! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:36

Oké, komt ie! :)

Zodra ik instap bij Jeff, geeft hij een dot gas en scheurt hij met een noodgang het pad af. Hij vliegt nèt voor een andere auto langs, de weg op. Mijn hart schiet in de keel.

Ik zie poeder op zijn spijkerbroek. Ook zie ik zakjes, vloeitjes en zilverpapier. Zo te zien is er flink gebruikt in zijn auto. Jeff haald zijn neus op. Zeer waarschijnlijk rijdt hij onder invloed.

"Jij was het enige meisje die ik ooit vertrouwde", zegt Jeff. Met bloeddoorloopte ogen kijkt hij mij aan. Nu ik hem aankijk lijkt het wel of onze blikken elkaar niet kruizen. Jeff kijkt dwars door mij heen. Het maakt mij angstig

"Wàt heb jij gedaan?" Jeff kijkt mij kwaad aan en ondertussen geeft hij nóg een dot gas. We rijden door de bergen en komen door de snelheid steeds op de andere weghelft terecht. Ik wordt hier bang van. Aan de linkerkant zie je de afgrond.

"Ik heb niks gedaan",zeg ik zo kalm mogelijk, in de hoop Jeff rustiger te maken. Ik heb gewacht op jou, durfde niet naar de tent en ben uiteindelijk naar twee Nederlanders gegaan voor hulp."

"Voor hulp?",nu is Jeff woest..."voor hulp!?", herhaald hij

Keihard trapt Jeff op de rem waardoor we in een slip raken. De auto komt aan de andere kant van de weg terecht en gelukkig staan we nog op de route en zijn we niet de afgrond ingeraakt.

Jeff geeft weer gas en zet de auto stil op een inham. Hij stapt uit een trekt mij de auto uit.

"Ben je helemaal gestoord geworden", roept hij. "Je moet met je poten van een andere vent afblijven " Afblijven hoor je mij, slet dat je bent!"

Ik heb het gevoel dat Jeff elk moment kan uithalen.

"Nee, roep ik, "dat ben ik niet, je hebt het verkeerd gezien, er is niks aan de hand, ik weet het niet hoor Jeff maar ik heb nog nooit iemand gehad, nog nooit en dat weet jij niet eens!" " Die hippieman stond gewoon naakt voor mij en daarop volgend, ben ik weg gegaan hoor je mij?"

Jeff lijkt te ontdooien. Dan barst hij in huilen uit.

"Er is zoveel gebeurt Fleur en ik ben zo ongerust geweest om jou", dat ik die andere man zag knapte er iets in mij...

Jeff zakt door zijn knieën op de grond en zijn schouders beginnen te schokken. Zijn hele broek wordt nat van de tranen en ik zie aan zijn shirt dat die helemaal nat is van het zweet.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:38

OMG ze moet echt weg bij die enge Jeff, meteen al slet roepen voor hij weet waar het over gaat, alleen maar rode vlaggen.... arghhhhh

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:59

Hij mag tig meisjes hebben (zei zijn moeder immers) maar Fleur is dan een slet, interessant :D zo'n mega rode vlag ja!

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:04

Oh wat spannend!!!

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:16

Zeker weer spannend!!!
Hopelijk schrijft ts wel door in het weekend :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:18

Hé, maar "rode vlag of niet ;) " mijn vriend is geen crimineel :D

ALGEMEEN NEDERLANDS WOORDENBOEK

GEPUBLICEERD OP 30-05-2017

crimineelBETEKENIS & DEFINITIE
Het begrip crimineel heeft 10 verschillende betekenissen:

1) door misdaad verkregen
2) iemand die een misdrijf heeft gepleegd of die geregeld misdrijven pleegt; misdadiger; delinquent
3) vreselijk; ongehoord; heel erg; verschrikkelijk
4) helemaal gek of door en door dronken
5) gekenmerkt door misdaad of misdadigheid
6) een misdaad zijnde
7) schuldig aan een misdrijf; wegens een misdrijf vervolgd of veroordeeld; misdadig
8) bestaande uit misdadigers
9) van, voor of betrekking hebbend op misdrijven of misdadigers; strafrechtelijk
10) buitengewoon; fantastisch; heel erg; verschrikkelijk

Ja, ik schrijf gewoon door. Mocht iets anders lopen dan gepland, horen jullie van mij! :)

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:26

Jeeeeeejj nog meer vervolg in het weekend!! *\o/* *\o/* *\o/*

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:42

Geen crimineel, maar wel een hypocrite drugs gebruikende egoïst die zijn meisje haar leven in gevaar brengt en haar meteen bombardeert tot slet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:51

Of wel crimineel hoor! :D ;)

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:05

Nu vind ik Jeff wel weer zielig. Xd

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:10

:evaw: run baby run
Wegwezen bij van die rare bezitterige chappies :oo en dan daarna huilen! Hup vol in z’n kruis! Nu kan het!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:13

Hannanas schreef:
:evaw: run baby run
Wegwezen bij van die rare bezitterige chappies :oo en dan daarna huilen! Hup vol in z’n kruis! Nu kan het!

_O- hahahaha

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:22

Oow nooo! Wat een onstabiele engerd is het, ik kan het echt niet meer aan :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:31

Ik zeg het wel vaker maar mijn god, wat zijn mannen toch dramatisch :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:34

Ja maar hé Fleur is nog een piepkuiken hè, die weet van toeten noch blazen.... nu zit ze tot over haar oren in de hormonen & verliefheid. Vraag haar hier nog maar eens naar als ze 35 is, dan kijkt ze er met het schaamrood op haar kaken op terug :P

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:35

Oh meer meer meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:45

pmarena schreef:
Ja maar hé Fleur is nog een piepkuiken hè, die weet van toeten noch blazen.... nu zit ze tot over haar oren in de hormonen & verliefheid. Vraag haar hier nog maar eens naar als ze 35 is, dan kijkt ze er met het schaamrood op haar kaken op terug :P

Misschien gaat Fleur dan ook wel op haar 35e, hoog zwanger en wel een boek schrijven ;)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:50

Talietjuh schreef:
pmarena schreef:

Misschien gaat Fleur dan ook wel op haar 35e, hoog zwanger en wel een boek schrijven ;)

_O- _O-