En gefeliciteerd, Zoefken! Mijn mormel is ook niet door helaas.
OutOfTheWood
Geplaatst: 27-04-16 08:11
Heb toestemming van een goede vriendin om haar lineart te gebruiken voor de Zwarte Parel dus deze ga ik komende maand insturen
puppy1128
Geplaatst: 27-04-16 13:28
Is die line voor iedereen te gebruiken? Want als ik het zo lees komt ie van DA, en als daar in de regels staat dat ie niet gebruikt mag worden gaan mensen hem melden.. Want zij weten dan niet dat jij wel toestemming heb. Hou je daar wel rekening mee?
Hier ging wat fout, toen de line af was wilde hij niet meer opslaan.. En had geen zin om nog een keer de line te tekenen.. Dus doe eens wat anders, kijken hoe het wordt..
Jullie raden echt nooit hoe deze heet, tip: Je kan het eten zonder dood te gaan.
Word een eenhoorn. Manen en staart zijn nog niet getekend.
Nice pup! En Tigress, niet de moed opgeven, je bent geweldig en je gaat er echt doorkomen. Ze kunnen gewoon je talent nog niet aan op howrse, maar binnenkort vast wel!
Als ze paarden volgens trends willen kunnen ze het krijgen ook! Ik heb mijn knol aangepast xD
Calanthe
Geplaatst: 27-04-16 20:28
Hier door verveling bezig geweest met een lineart Hopelijk kan ik m in mei inzenden, anders wordt het juni
Yasmijntje, die van jou is echt gaaf aan het worden zo met de indiaanse stijl
Han, volgens mij is het been wat achter opgetild word wat te kort boven de hak?
Nou, ik ben der klaar mee met deze.. Behoorlijk wat ruzie gehad met Appel..
Vind manen niks, ogen niks, hoorn maar weggelaten..
hannelover
Geplaatst: 28-04-16 10:55
een beetje wel maar ik denk me gewoon in dat al dat vel helemaal opgekropt zit boven de hak en ben al tevreden want het is mn eerst tekening op de computer
Zoefken
Geplaatst: 28-04-16 11:22
Leuke creaties allemaal! Ik vind appel wel leuk hoor puppy, maar ik mis het appel gedeelte. Geef hem een mooie groene of rode glimmende kont met een blaadje.
@Hannelover, misschien kan je nog wat andere kleuren toevoegen (of wat lichtere tinten) in de staart, zodat het wat minder één kleur is? Ziet er ook al leuk uit!
@pup, ik raak een beetje in de war van je paard Hij is wel erg gaaf, ik vind vooral de vacht heel erg mooi en de manen ^.^
Toevoeging: (kan niet meer edit doen ) Dankjewel trouwens nog hannelover!
En ik heb eigenlijk iemand nodig die werkt met een programma waarmee je fatsoenlijk kan verkleinen zonder dat de kwaliteit ontzettend achteruitgaat (dat gaat het bij mij helaas steeds met Gimp).