Slina: met kleur is het je wel mooi gelukt. Ook niet de standaard kleuren gebruiken zoals bruin en zwart, maar ook lekker écht andere kleuren. Heel goed bezig dus!
Verhouding klopt nog niet helemaal maar daar was je nu volgens mij ook niet echt mee bezig. Lekker door blijven gaat, gaat helemaal goed zo!Horsenart95: Prachtig!
Echt heel tof hoe je dat gedaan hebt. Welke potloden heb je gebruikt? Blik van het paard is heel mooi zichtbaar. 
DianneM: Wauw heel leuk gedaan zo. Wit op zwart. Lijkt heel erg gaaf terwijl het volgens mij nog best simpel gedaan is, of niet?

Yvanna: Ik ben benieuwd!
RenskeFrea: Lastige positie volgens mij. Heb je goed neergezet zo.

xemmosx: Leuk begin al zo. Ga je oefenen op verhoudingen?
Her en der klopt hij nog niet. Flux: Mooi gedaan zo! Heel netjes.
Dat paard met die hengstenvlecht is mijn favoriet. Pluizebolpum: Heel gaaf gedaan zo met pen én twee kleuren! Ziet er erg mooi uit.
Die andere met stift, wauw, ik sta ondersteboven ervan 
SilverStorm: Wat creatief. Zou ik niet kunnen verzinnen, haha. Is dat niet zo'n speciale techniek oid?
Dat horrorpaardje is wel horror hoor.
Hoe doe je die manen zeg, Heel nice!xxCYNNx: Dank je wel!

Horsenart95: Dank je wel voor je compliment.

DianneM: Dank je wel! Klopt, hij is ook niet af, haha. Ik had eigenlijk een digitaal paardje gemaakt, echte, deze was nogal mislukt dus wilde die niet doen. Heb toen snel eentje gemaakt, heel vlug wat streepjes gezet. Klaar is hij zeker niet, maar wilde er gisteren niet heel lang mee bezig zijn.
Maar ik bewaar hem zeker om hem af te maken. 
Pluizebolpum: Dank je wel!

SilverStorm: Thanks!

).