We hebben nu al weer heel wat lapjes erbij

Inmiddels hebben we twee opdrachten gehad voor halsters
Deze hebben we al af, we wachten nu op het halster van de volgende opdracht

http://i40.tinypic.com/2pzmz5j.jpg (In link want is te groot)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Was begonnen op 5 met een dubbele draad, maar dat werd dus echt niet naar mijn zin
. Dat lukt heus wel.
. En gewoon met sokjes gaan proberen! Het is vaak wel: hoe kleiner, hoe lastiger maar het is wel te doen hoor. Je hebt al hele leuke dingen gemaakt dus sokjes moet ook kunnen
.
. Die wil graag afgebreid worden maar ik heb nog geen zin... Ik ben gewoon aan vakantie toe
. Nog 3 weken werken hierna. Maar wat ik allemaal in de planning heb voor mijn vakantie, heb ik aan 3 weken niet genoeg
En ik ben niet zo handig met kabels 
Of jij moet toevallig een leuk/makkelijk patroon weten??
. Uiteraard heb ik wel patronen voor je vanaf pasgeboren.
Punt is dat ik het weg wil kunnen leggen op moment dat baby huilt en dat is inderdaad niet handig midden in een kabel.
ik heb al wat sokjes hoor, en ook uberschattige slofjes al. Even op drops gensuffeld: http://www.garnstudio.com/lang/nl/visop ... 34&lang=nl zoiets vind ik leuk
Deze ziet er trouwens ook niet zo moeilijk uit *slaat link op*

Leuk idee!! Ik hou daar wel van 
)
Of ergens in huis neerzetten. Verkoop kan eigenlijk niet uit, als je kijkt naar de uren werk die in veel projecten gaan zitten, en dan nog de materiaalkosten.
Konijntjes zijn gewoon leuk 
Die sprinkhaan ziet er ook ingewikkeld uit zeg, maar wel erg leuk! ZeSteigert schreef:Nou de sokjes lukken mijniet hoor! Hebal een aantal filmpjs gekeken, website dingen gevolgd maar het ziet er bij mij altijd anders uit en dan opeens is het sokje verne*kt
), en dus in opdracht, de halsters. Aangezien wij meer dan genoeg wol hebben en het leuk vinden om tebreien. Bovendien zijn weallebei vrij snel, dus zo lang hebben we niet nodig
.
Mijn voorraad was nog niet groot genoeg...
. Eens kijken of ik een sjaal ga breien of zo'n coldinges.
Ik heb vanmorgen mijn collectie bolletjes ook weer eens uitgezocht, op zoek naar slofjesmateriaal
Dan mag het.
. Misschien kan ik nog een muts breien in blauw met een giga pompon eraan
. Als ik dán nog niet opval, weet ik het niet meer....