Die kleuren, dat patroon! Echt geweldig!Ik zou willen dat ik dat kon.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

. Ben ook druk bezig met naaien. Zit zelf wel op naailes maar ook puur voor de gezelligheid. Ik maak met name voormezelf kleding maar nu ik al die creaties voorbij zie komen van zelf gemaakte dekjes, dekens etc ga ik toch eens ook zoiets maken. Dat dekje met die koeien ook superleuk.
.
. Kreeg vrijdag een brief dat diegene waar de quilt voor bestemd is, per 1 maart al met pensioen gaat (eind maart receptie). Dat zou een huzarenstukje worden om hem dan af te hebben hoor! Ik doe nu 2 blokken per dag. Niet té veel, kan het fysiek goed aan. Er zijn nu 16 blokken af, nog 19 te gaan
. Dan nog rijen maken, die weer aan elkaar zetten en 2 randen eromheen. Met huidige planning kan de top binnen 2 weken klaar zijn...
.

. En hij vind het leuk om te doen!!! We hebben (gelukkig) wel een vaatwasser maar die staat hier niet dagelijks aan. Vóór die vol is met 2 personen waarvan 1 onregelmatig werkt... Soms is het net zo makkelijk om die ene grote pan dan ff met de hand weg te wassen
Share schreef:Ik wil ook heel erg graag leren naaien. Heb er echt 0,0 kaas van gegeten. Zou niet weten hoe of wat. Ben ook totaal niet knutselig of handig maar dit lijkt me zo verschrikkelijk leuk om te doen... misschien ook maar eens kijken voor een naai cursus of iets. Als iemand nog iets weet, omgeving bergen op zoom?

) :