Nayomie schreef:joyce2 schreef:Je kan zo'n goedkope/zelfgemaakte site ook gewoon aan een .nl website koppelen hoor (of door laten verwijzen naar een .nl site), dus het hoeft niet moeilijk te zijn!Maar ik kan me voorstellen dat als je een .nl domeinnaam hebt, je daar ook een mooie site zonder reclame op wilt laten draaien.
Weebly heeft ook geen reclame hoor
Overigens ben ik het niet met jou eens. Er zijn een goede en leuke site, die gratis zijn. Niet iedeeen kan over een betaalde host beschikken.
Ik zeg nergens dat een gratis site er niet professioneel uit kan zien qua vormgeving. Ik zeg alleen dat als je iemand naar je website doorverwijst en als url staat er een hele riedel met .wix.com of .weebly.com dat dat niet professioneel overkomt en het is ten 2e ook bijna niet te onthouden. Dus als je wilt dat toekomstige klanten jou serieus nemen, kan je beter €10,- per jaar uit geven om een .nl domein aan te vragen, zodat je je (gratis) site daar aan kan koppelen. Overigens hoef je voor hosting + domeinnaam echt niet veel te betalen. Ik betaal voor 2 websites, met 2 domeinnamen en volledige hosting iets van €50,- per jaar en dan schijnt het zelfs nog een stuk goedkoper te kunnen! Dat is dus een afweging die je moet maken, wil je gewoon voor de fun een website hebben die niet professioneel over hoeft te komen, dan hoef je niet te investeren in een .nl domein. Maar wil je echt serieus genomen worden door (toekomstige) klanten, dan is het wel verstandig om de overstap te maken!