Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ssmarty schreef:Mooie sieraden komen er weer voorbij! Heel gaaf.
Weet iemand misschien waar je sluitingen kan kopen met een gat van 5x20mm.
Het maakt niet uit of het een magneetsluiting of kliksluiting ofzo is.
Ik kan het niet vinden.
Ssmarty schreef:Waar kopen jullie die doorzichtige buisjes?
Het is alleen voor eigen gebruik.
Ssmarty schreef:Ssmarty schreef:Mooie sieraden komen er weer voorbij! Heel gaaf.
Weet iemand misschien waar je sluitingen kan kopen met een gat van 5x20mm.
Het maakt niet uit of het een magneetsluiting of kliksluiting ofzo is.
Ik kan het niet vinden.
Dakota_75 schreef:Hallo allemaal,
Sorry dat ik hier even inbreek maar ik heb zo het idee dat hier kenners zitten.
Ik wil heel erg graag een leren armband met daarin paardenhaar verwerkt (heb nog een mooie staartpluk van mijn laatste tinker liggen). Nu zag ik op het internet deze armband voorbijkomen (van Galope) :
[ Afbeelding ]
Ik heb echt al 'tig' armbanden gezien maar blijf hier bij terug komen... Alleen... de prijs vind ik nogal wat, namelijk 165 euro. Nu mag ik zelf ook wel graag creatief bezig zijn dus bedacht om zoiets zelf te maken. Alle benodigdheden zijn wel te vinden, alleen het zilveren gedeelte waar de vlecht in verwerkt zit... hoe kom ik daar aan? Weten jullie misschien een adres waar ik het (of iets wat er op lijkt) kan vinden? Het mag eventueel ook een tussenstuk zijn waar ik dan weer een armband aan kan maken zeg maar, zolang het maar wel rechthoekig en zilverkleurig is (geen goedkoop materiaal ivm nikkelallergie).
Kunnen jullie me verder helpen misschien?
elinebakker schreef:Gaaf, hoe ga je graveren dan? Als je dat met de hand doet is het echt een klusje dat je dagelijks moet doen om het onder de knie te houden, is erg moeilijk met die stekers!
Ter vervanging van je edelstaal slot wordt zilver wel erg duur denk ik. Zal eens voor je kijken of ik zo'n zilveren slot kan vinden!
singasong schreef:
MiraLooks schreef:Hi zoals beloofd de foto's van de leren armband. Ik vind m zelf heel mooi geworden. Hij is behoorlijk stoer. hij is 2 cm breed. De voorkant is zilver en de sluiting is van edelstaal (ik heb nog geen zilveren kliksluiting kunnen vinden van 2 cm).
Hij gaat € 85,00 kosten. (incl. verzendkosten).
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ [url=[img]http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-4ZWYS68T.jpg]Afbeelding[/url]%20][/img]