Sita_: wauw echt mooi gedaan! Dacht tijd terug eens aan om op een tshirt "Team Saffier" voor tijdens het mennen te maken, maar ik denk niet dat mijn vriend glittersteentjes waardeerd.
Zag twee pagina's terug de tip om op je paard haarglittersteentjes te plakken
Leukleuk maar denk dat dat er snel afgaat als je paard rolt? Heb laatst glitterspray gekocht voor paarden, dat blijft goed zitten maar makkelijk af te borstelen. Is vriend ook niet blij mee haha.Littlebirdy: Kijk eens of het steentje opwarmt, dus of de lijm gaat glanzen en bubbelen. Anders kan er mss geen lijmlaag opzitten = slechte productie. Heb dit ook gehad en oh wat was ik pissig en geirriteerd! Hele ontwerp naar de klote....
Ik ben even afwezig geweest
zometeen maar eens beginnen met m'n oornetje! Ik gebruik ook ss10 of ss16 het meest.
werd een beetje bruin
Ik gebruik altijd bakpapier, evt. kan je ook van dat strijkpapier gebruiken wat je voor die hama-kraaltjes gebruikt.
Ik wacht nu op een pakketje, zou een wedstrijdjasje voor een klant doen met initialen en de kraag in dmc steentjes. Vond het erg frappant dat mevrouw het via de post had verstuurd, het is een kinderjasje maar dat dat door de brievenbus past! Ik moet het eerst zien, dan geloven :p