Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!!
dan kun je ook onderin zien op hoeveel woorden je zit. Meestal maak ik delen van 1500 woorden, maar soms is het meer en een enkele keer is het minder maar dat gebeurt bijna nooit.
Want ik heb natuurlijk ook een aantal pagina's staan maar kan gewoon niet inschatten hoeveel dat is als het bijvoorbeeld in boek vorm zou zijn...
En tja, romantiek, heerlijk
Wat dat betreft maak jij het jezelf nog moeilijk met Blake en Zack al heb ik wel een duidelijk voorkeur voor Blake maar misschien komt dat ook alleen maar omdat we hem eerder hebben leren kennen
Maar ik denk toch dat Blake daar te jaloers voor zou zijn en Sue te netjes. Zack zou het misschien nog doen maar die krijgt dan weer ruzie met Blake omdat hij niet goed genoeg voor Sue is.
staat telkens weer voor Seu klaar daar waar Blake haar laat zitten... Maar iets maakt Blake echt woest aantrekkelijk.. waarschijnlijk dat er nog een geheim is wat ie (nog) niet kwijt kan aan haar ofzo.. Zijn galante kant is ook zo sexy
Deur spontaan openen enzo hihi
sunny_l0ve schreef:Haha Blake haalt het bloed onder mijn nagels vandaan maar tegelijkertijd is hij zeer aantrekkelijk.
Maar ik zou zelf voor Zack gaan... Ik hou wel van open, spontaan en mannen met humor!
, Maar Seu moet met Blake haha .... 
?
grappig dat ik niet de enige ben die toch Zack zou kiezen