[VER] Gebroken lucht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 13:42

Geweldig!!!!!
Maar waar is Jerry nu opeens gebleven en wat is er met Zack gebeurt dat ie zo gehavend is?

Yaka

Re: [VER] Gebroken lucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 14:59

Jerry rende ja na buiten en toen hoorde ze geschreeuw zack heeft hem natuurlijk gepakt

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 16:28

Tja dat is de vraag... maar op het moment is Blake even belangrijker ;)
Volgende stuk word dat wel duidelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:37

Whaaaaaa ... HEEERLIJK !! ik raak er helemaal in een soort roes van :') !!

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 16:40

haha! heerlijk dat ik niet de enige ben, ik zit met schrijven ook helemaal in het verhaal!

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:51

Ben je alweer aan het schrijven?

Peanutbutter dat heb ik dus ooK!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 17:00

Jumpie schreef:
Ben je alweer aan het schrijven?

Peanutbutter dat heb ik dus ooK!

Zwijmel Zwijmel <3

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:06

Peanutbutter schreef:
Whaaaaaa ... HEEERLIJK !! ik raak er helemaal in een soort roes van :') !!

Ik dus ook! Dat is iedere keer weer zo balen als het stukje dan is afgelopen {:)-:(

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 18:10

@ delaja: jij kan er anders ook wat van, wat een geweldig verhaal heb jij!

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:12

Nou, ik ben benieuwd of ik de 26 pagina's haal hoor :+

Schrijf je eigenlijk in word of wat voor bestand? En kan je dan ook zien op hoeveel woorden je nu in totaal zit? Ik vind het zo moeilijk om in te schatten hoeveel het nou precies is door elke keer zo'n relatief kort stuk te schrijven...

Ik ben wel echt van de fantasie verhalen, daarom spreekt de jouwe me ook zo aan :D

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 18:18

ik schrijf gewoon in Word :) dan kun je ook onderin zien op hoeveel woorden je zit. Meestal maak ik delen van 1500 woorden, maar soms is het meer en een enkele keer is het minder maar dat gebeurt bijna nooit.
Ja ik vind fantasie ook erg leuk! Vooral met een beetje romantiek erin...
Ik had het gister er nog over met een huisgenootje die ook verhalen schrijft hoe je nu het beste de 'intieme momenten' kan verwoorden zonder het daadwerkelijk te beschrijven. Nou er kwamen nogal leuke dingen uit wat vooral voor lachbuien zorgde ;)

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:23

Ja ik schrijf ook in word. Bedoelde ook hoeveel woorden je nu in totaal hebt :o Want ik heb natuurlijk ook een aantal pagina's staan maar kan gewoon niet inschatten hoeveel dat is als het bijvoorbeeld in boek vorm zou zijn...

Wat betreft de intieme momenten: daar zit ik dus ook mee. Hoe moet je dat nou goed verwoorden zodat het wel duidelijk is wat er gebeurt maar je niet dikke p*rno verhalen aan het schrijven bent :D En tja, romantiek, heerlijk <3 Wat dat betreft maak jij het jezelf nog moeilijk met Blake en Zack al heb ik wel een duidelijk voorkeur voor Blake maar misschien komt dat ook alleen maar omdat we hem eerder hebben leren kennen :Y)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 18:32

eeeh tja... dat weet ik niet echt. Ik heb alle delen steeds apart opgeslagen zodat het makkelijker terug te vinden is. Ik pak namelijk altijd het laatste deel erbij als ik een nieuw deel ga schrijven. Ik weet ook niet of ik al genoeg heb voor een boekvorm, maar voorlopig wil ik eerst nog de eerste delen herschrijven en eventueel de stukken uitbreiden.
Tja daar zat ik dus ook mee. Want het moet ook niet lomp overkomen, het moet wel romantisch blijven en je mag ook niet teveel zeggen. Lastig is het, maar ik vind dat jij het goed gedaan hebt ;)
Haha ja, Blake en Zack. Twee lekkere dingen bij elkaar, ik weet eerlijk gezegd zelf niet wie ik nou leuker vind. Ik vind Blake zo leuk om zijn mysterieuze gedrag, maar Zack is weer zo heerlijk vrolijk en grappig. Ik ben blij dat ik in 'real life' die keuze niet hoef te maken... :)

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:39

Haha nee ik ben er verder ook niet echt mee bezig hoor, een boek. Maar ik vraag me gewoon af hoeveel een A-4 tje in word nou in een boek zou zijn, af en toe denk ik een beetje apart :D

Het mooie van verhalen schrijven is dat je er alles mee kan doen wat je wilt! Ik zou ook niet kunnen kiezen namelijk en daar heb jij het toch lastiger want uiteindelijk zal je in je verhaal Sue toch een keuze moeten laten maken. Of je maakt er gewoon een trio van *D
Ik heb trouwens ooit in een geweldige fantasie serie van 13 (geloof ik) boeken zoiets gelezen. Die man had uiteindelijk 3 'vrouwen' die allemaal goed met elkaar overweg konden en in de verhaallijn waarin die schrijver het had neergezet was het eigenlijk niet eens zo raar :=

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 18:48

Ja ik snap je. Hmmm is wel leuk om uit te zoeken, maar ik denk dat het ook heel erg er van afhangt welk lettertype, grootte enz. je gebruikt.
Ja heerlijk toch? Je kunt allerlei dingen bedenken en helemaal een 'eigen' wereldje maken. Haha een trio, niet eens zo een slecht idee ;) Maar ik denk toch dat Blake daar te jaloers voor zou zijn en Sue te netjes. Zack zou het misschien nog doen maar die krijgt dan weer ruzie met Blake omdat hij niet goed genoeg voor Sue is.
Ik vind het toch maar knap hoe je dat op kan schrijven zonder dat het vreemd is. Maar ach, in het echte leven gebeurt het ook dus ja.... alles kan :D

monikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:27

haha ik denk dat een trio ook niet gaat werken bij dit verhaal. Zou idd niet echt kunnen als je naar hun karakter's kijkt. Ik maakt mij eigenlijk niet heel veel meer uit voor wie Sue kiest. Ik begin Zack steeds leuker te vinden maar Blake is ook zo bijzonder.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:23

Whaaa, spannend!

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 23:14

Zack is wel de lieve van de twee, maar Blake is zo ontzettend sexy.... <3
Heel gemeen, maar het mooie is dat ik al lekker weet voor wie ze gaat :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 12:20

Zack is idd super lief <3 staat telkens weer voor Seu klaar daar waar Blake haar laat zitten... Maar iets maakt Blake echt woest aantrekkelijk.. waarschijnlijk dat er nog een geheim is wat ie (nog) niet kwijt kan aan haar ofzo.. Zijn galante kant is ook zo sexy :P Deur spontaan openen enzo hihi

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 12:39

Ik vind Blake idd ook woest aantrekkelijk heerlijk mysterieus ...Grappig want in RL val ik juist niet op zulke jongens volgens mij :')

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 17:26

Haha Blake haalt het bloed onder mijn nagels vandaan maar tegelijkertijd is hij zeer aantrekkelijk.
Maar ik zou zelf voor Zack gaan... Ik hou wel van open, spontaan en mannen met humor!

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:57

sunny_l0ve schreef:
Haha Blake haalt het bloed onder mijn nagels vandaan maar tegelijkertijd is hij zeer aantrekkelijk.
Maar ik zou zelf voor Zack gaan... Ik hou wel van open, spontaan en mannen met humor!

Ik zou idd ook in RL liever voor Zack gaan :j , Maar Seu moet met Blake haha .... :')

Wanneer komt er weer een update :o ?

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 17:58

haha dat is de vraag :P grappig dat ik niet de enige ben die toch Zack zou kiezen ;)
Ik denk vanavond, ik heb al 1/3 deel maar het gaat met een snelvaart!

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:28

In real life zou ik denk ik ook voor Zack kiezen...
Maar Sue moet echt voor Blake gaan! Hij hoort gewoon bij haar in dit verhaal :j

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:23

Ik ben benieuwd, zit op het puntje van mn stoel te wachten op een nieuw stukje haha <3