Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Het viel mij op dat die laatste omslagdoek op naald 5 wordt gebreid. Verbazingwekkend dikke naald voor dat dunne kantgaren
. Geeft niet als het nog een tijdje duurt; voorlopig heb ik nog genoeg te doen. Naaimachine: quilten (meerdere projecten onder handen), trui maken, vest maken (nu ongeveer halverwege), zwarte broek, beige broek (ligt geknipt), zwarte bermuda. Breien: sokken, kniekousen (van die blauwe moet nog een 2e komen en dan nog eenzelfde paar in het grijs/wit). En dan verder nog een miniquiltje met de hand en een haakwerk (wacht nog steeds op de resterende katoen). Kortom, voorlopig verveel ik mij niet

. Telefonisch niet te bereiken, op mail wordt niet gereageerd. BALEN. Vanavond nog maar eens een mailtje gestuurd, krijg ik de volgende reactie: "Je pakket gaat morgen weg, vandaag stond ik ermee op het postkantoor maar waarschijnlijk had mijn collega het adres verkeerd vermeld want ze konden het adres niet. Ik was te laat om heen en weer te rijden."
. En waarom doen ze er 10 dagen over om het te versturen terwijl ik meteen moet betalen? Goed, dat was de 1e en tevens laatste bestelling daar!
. Leuk zo die 2 kleuren hoor!!!! En toch snel gebreid volgens mij.