ben benieuwd naar je little pony, mag ik vragen waar je het ontwerp vandaan hebt, ik heb een nichtje die 5 augustus jarig is, en die is stapelgek op paarden, dus ben op zoek naar een leuk patroon.
ja die ken ik, maar vind die best prijzig, tevens heb ik geen paypall of creditcardt dus patronen (in het buitenland) kopen is lastig voor mij, hij is wel heel gaaf ja dat klopt.
Hai, Stellaard had even aan me gevraagd of ik haar foto wilde plaatsen. Wat staan hier trouwens gave creaties!
SWP
Geplaatst: 03-07-11 15:43
Dankjewel Tien @Dobbel Ik heb het patroontje via hyves: Karen's Amigurumi Creaties, bij haar kan je je aanmelden, en dan mag je haar patroontjes gebruiken als je dat zegt tegen haar. Als je haar niet kan vinden, geef ik je mijn hyvesadres even dan kan je haar via mijn hyves zeker vinden. Als je geen hyves hebt, vraag ik Karen even of ik het patroontje door kan sturen naar je.
WAt grappig die My Little Pony Ben inmiddels ook maar aan een Granny Square kussen begonnen,... en heb ook al een gave granny tas gezien,...maar heb nog zoveel liggen wat ik wil maken
Ik heb dit topic tijden geleden al gespot en ik vond dat er erg leuke projectjes waren gemaakt. Nu ben ik ook eindelijk zelf begonnen. De eerste anderhalf uur waren echt frusterend om het te begrijpen aan de hand van de YT filmpjes, maar ik ben erg blij dat ik doorgezet hebt. Mijn eerste projectje is het olifantje Wilson, alles is nu gehaakt en ga ik hopelijk morgen in elkaar zetten.
@Cyntje, waar heb je de leuke patronen voor de zebra en ior (die ik op je site zie staan) vandaan?
De chineesjes zijn erg leuk, dat je met kleine details zo duidelijk kunt laten zien wat iets voorstelt he. Ik ben bezig met 2 hello Kitty's (28 centimeter hoog). Vanavond komt mijn vriendin, ze vroeg of ik haar wil leren haken
Stellaard, heb je een voorbeeld van de hello kitty's ?
Even een vraagje over het wisselen van kleur: moet je dan door ring heen, oude kleur om de naald, draad door de eerste lus halen (lossen) en dan nieuwe kleur over de naald en dan beide lussen over het nieuwe draad heen? Zet je de oude draad nog op een bepaalde extra manier vast?
Cyntje
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-11 22:40
Ik kan goed van kleur wisselen maar ik kan erg moeilijk uit leggen hoe... staat ook vast op internet vermeld. Ik knoop de oude en nieuwe draad na een paar toeren ook nog aan elkaar vast ( aan de binnenkant uiteraard )
ik haak de oude draad en de nieuwe draad (losse eindje ervan) gewoon onder de steken door mee, valt niet op en het is gelijk goed weggewerkt.
SWP
Geplaatst: 11-07-11 10:53
Ik knoop ook draden aan elkaar met wisselen, heb ooit van mijn moeder geleerd dat je nooit draden aan elkaar moet knopen Omdat... als je aan de lap trekt het dan knapt, en dat je daarom beter even af kunt hechten dan blijft het rekbaarder, maar ik knoop dus ook. De Hello Kitty is te vinden via google: free amigurumi hello kitty pattern robo trish Als je hem niet kunt vinden hoor ik het wel. Mijn site is eigenlijk nog niet in de lucht, maar daar heb ik net de Hello Kitty's opgezet, de kleine is van het patroontje hierboven, de grotere van ongeveer 28 cm. heb ik zelf gedaan. Mijn site: www.roelienenrozen.nl maar ik moet er nog het een en ander veranderen.
Ik knoop ze niet aan elkaar met wisselen Ik wissel van kleur, haak een paar toeren door, leg 1 knoopje erin en maas het dan weg en door de vulling kan er dan ook niks mee gebeuren,... zou niet weten hoe dan moet knappen
cobiie
Geplaatst: 11-07-11 11:22
Stellaard, de kleine hello kitty's zijn leuk.
Hierbij mijn eerste Amigurumi, alleen de ogen heb ik nog niet vastgezet, ik zit nog te twijfelen of ik die op een andere manier ga doen (de oren zijn niet helemaal gelijk )
Gister een boeken worm gemaakt voor een geslaagde vriendin. Het brilletje heb ik van een paperclip gemaakt. Hier is het erop genaaid. Helaas geen foto.
Ziet er op het voorbeeld erg schattig uit Kaplaars.
Gisteren heb ik de bovenkant van een cupcake gemaakt (incl. slagroom en aardbei) zelfs mijn man vond hem goed gelukt. helaas heb ik nog geen goede kleur om de onderkant te maken, maar deze is wel in bestelling bij Hobbydoos.nl dus hopelijk kan ik de cupcake snel afmaken.
Ik heb net de patronen voor Ejoor en Heffalump van Winny de Pooh binnen, dus dat worden mijn volgende projectjes.
cobiie
Geplaatst: 12-07-11 14:35
Even een bruine bol garen gehaald en de onderkant van de cupcake gemaakt.
Hierbij dus mijn tweede creatie (de boven- en onderkant zitten niet aan elkaar vast, ik ben nog aan het bedenken of ik hem gewoon wil opvullen of dat ik ze los houd zodat er een cadeautje ingedaan kan worden):