Ik heb trouwens een 'knopje' op mijn digi zitten die die extra 'blingertjes' op de foto's maakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juut schreef:Die armband van Holly vind ik wel leuk, ik hou van simpel![]()
Zelf net weer een bestelling geplaatst...na heel lang dimdammen 'die kraal, of nee, toch die....maar die is nóg leuker'...om uiteindelijk iets heel anders te bestellen wat ik op het begin voor ogen had
Juut schreef:Damn, Singasong, ik heb al een tijdje idee om zelf paardenhaarsieraad te maken, kijk ik net op je site...is het niet eens een orgineel idee meerNou ja, positieve is dan dus wel; theoretisch ís het mogelijk
(ik heb het over de ketting met 'draden' haar waar kralen aan hangen
)
singasong schreef:Verder heb ik nog 3 zwarte cabochons waar ik wat mee wil gaan maken maar weet niet nog wat. Denk iig een hanger.
holly schreef:singasong schreef:Verder heb ik nog 3 zwarte cabochons waar ik wat mee wil gaan maken maar weet niet nog wat. Denk iig een hanger.
Is er inmiddels al een idee tot stand gekomen? Ook weer met delica's en met welke kleuren?
Ben niet nieuwsgierig verder hoor haha. Nu ik er zelf mee bezig ben gegaan, begrijp ik waarom je een 2de, 3de, 4de etc wilt maken. Wat is dit geinig zeg.