Liniaal zit ingebouwd in dat ding, heb ik ooit op zolder gevonden en stamt uit de tijd dat mijn vader technische tekeningen moest maken. (Ik doe eigenlijk nooit wat met de liniaal behalve dat er een veertje ergens zit waardoor de liniaal kantjes omhoog klappen en dan kan je je papier eronder vastklemmen zodat het niet schuift - erg handig). Grote foto zal ik straks even maken.
Anoniem
Geplaatst: 28-10-09 11:01
Women
Geplaatst: 28-10-09 11:40
Hehe, eindelijk gevonden wat ik zoek...
Ben op zoek naar een tekenaar voor een paard (een draver) en wil graag een tekening/ schilderij van mijn drie honden... Heb drie honden die ik niet samen op een foto heb, maar wel heel graag samen op een tekening zou willen hebben... Dus drie foto's die gaan resulteren in 1 tekening. Wil m graag als Sinterklaas cadeautje ingelijst geven aan mn vader... *een van de honden is al overleden en de andere hond is heel erg ziek, vandaar dat ik ze graag allemaal samen wil*
@Women - Als je hier foto's plaatst kan je kijken of er iemand is die ze wil tekenen, er is ook een topic voor tekenaars die in opdracht werken. (kan die alleen zo snel even niet vinden en moet weer aan het werk)