Ik ben even aan iets anders begonnen. Een jacobsschelp-sjaal voor carnaval dus in de kleuren rood-geel-groen, lekker fel. We hebben de jeugdprins in de buurt dus we lopen mee met de optocht en ik heb geen zin in kou. Haakt wel lekker weg met haaknaald 4.5
Mijn banden zijn maar 7/8 cm, terwijl ze van het patroon een stuk breder zijn. Ik durfde het niet aan om ze breder te maken omdat ik niet wist of ik het met de garen ging redden, die zijn namelijk niet meer te krijgen. Uithalen wil ik ook niet omdat er al zoveel tijd in zit. Ik heb inmiddels besloten hem gewoon af te maken, de banden sowieso 2x te haken. Als die me niet bevalt wilt iemand die ik ken hem graag hebben om hem te schenken aan een goed doel. Dus ik ga er gewoon voor
Dat had ik ook yonker, vind het super mooi maar ik ga het niet dragen
jeetje77
Geplaatst: 19-02-17 16:40
Hij wordt wel apart dat Deense hygge ding. Ik weet dat een vriendinnetje van me hem haakt met restjes katoen en een basis van een goedkope gele kleding winkel garen. Dat zag er ook best heel gaaf uit.
assie
Geplaatst: 19-02-17 16:41
Het wordt een soort plaid/sjaal/omslagdoek toch? Die heb je nooit te veel
Ik weet ook niet of ik hem zal en ga dragen. Maar ik kon de verleiding niet weerstaan! Ik zal updates posten! Ik hoop woensdag deel 1 af te hebben en aan 2 te kunnen beginnen!
Willen jullie eens met mij meedenken, ik ben weer eens gevraagd om een babydeken te haken Allemaal leuk natuurlijk, maar ik ben zo uitgekeken op de standaard dekens die ik al gemaakt hebt. Hebben jullie nog briljantje tips ?