Dankjewel Jis!
Jis_ schreef:*knip*
Je bent ook creatief met stof, als in kleding maken? Lekker zo'n ruime werkplek.
*knip*
Ja! Maar niet heel vaak, ik heb nu over een periode van jaren een paar dingen in elkaar gezet. Ik ben beter in stof kopen dan in tijd vrij maken om er werkelijk wat mee te doen
Ik was afgelopen donderdag even thuis dus toen ik kon mooi foto's maken van wat shirts die ook nog teken-gerelateerd zijn, omdat ik er wat op heb gezet:

Thats_Me schreef:@roodvos. Je kunt inderdaad met bijvoorbeeld poscapennen op een gelplate tekenen. Alleen de uitkomst van een de afdruk is altijd een verrassing en bij zentangel is het, wat ik zo voorbij zie komen, wel de bedoeling dat het strakker wordt. Dat is met een gelplate erg moeilijk te behalen als monoprint. Wel zou je een basis kunnen maken en daarop met bijvoorbeeld fijnlijners de zentangle zetten. Ik heb het wel al eens met lijntekeningen geprobeerd. Misschien dat ik mij er later deze maand nog eens aan waag. De maand is nog lang.
*knip*
Dat is dan jammer voor de bedoeling, dat hij eigenlijk strak had willen worden.
Je boeket is leuk geworden 
@vikawiek: die bladeren lijken echt naar voren en uit het papier te komen, heel geslaagd
De textuur van het potlood op de bladeren vind ik ook een goede toevoeging.
Als ik zeg dat je zo'n paddestoelmuts nodig hebt in je leven, ga je die dan ook maken?
Ik ben nog niet aan het animeren gegaan
Misschieeeen aan het einde van de maand nog, maar ik denk dat ik het wel mooi vind nu. Er zijn drie versies uitgekomen:
Een met olieverf op waterbasis eroverheen:

Een met digitaal de zwart-witte tangle er weer overheen gelegd. Misschien dat ik nog wat verder rommel met de waardes want ik vind hem nu iets te heftig, maar ik wilde deze post eruit gooien dus dat komt later misschien nog wel.

En een simpelere met paardjes erin.